Dylan krijgt vanmiddag

zijn griep prik,ik doe het dit jaar voor het eerst,vanaf dat hij medisch indicatie heeft ervoor deed ik het nooit,maar dylan komt elke keer niet lekker door alles heen,is heel lang bezig om uit te zieken…

dus verkouden en hij is gewoon weken bezig,griep duurt bij hem een maand,dus ik ben benieuwd nu.

maarja de 1 zegt als hij hem krijgt word tie gelijkziek de andere zegt dit,die weer dat,dus we zien en wachten het wel af

Van de griepprik kan je geen griep krijgen, het is een doodvaccin wat je ingespoten krijgt.
Hij kan wel een paar dagen last krijgen van hoofdpijn, misselijk en vervelend gevoel krijgen, maar dat is na 2 dagen meestal weer over.
Sommige mensen reageren erg heftig op de griepprik maar heel eerlijk gezegd heb ik dat bij kinderen nog niet gezien, zoiets bouw je op.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Dat is ook wat ik ervan weet hoor, dat je je een beetje naar kan voelen als je de prik net gehad hebt, maar dat het daar in principe bij blijft.
en de griepprik is niet helemaal een garantie dat je geen griep krijgt, afgelopen jaar waarde er een griepsoort rond die niet in de griepprik zat zeg maar, en in zo’n geval kan je toch gewoon griep krijgen.
maar over het algemeen hoor ik er alleen maar positive verhalen over, mijn ouders krijgen hem allebei, en wandelen sindsdien geheel gezond de winterperiode door.

groet
Mo

Nou, aan mij heb je in dit geval helemaal niks want ik weet er gewoon niks van, van de griepprik bij kinderen

Maar in ieder geval succes voor Dylan!!

Groetjes, mamma van Stephan

Hier ook geen verstand van de griepprik, maar wil jullie wel succes wensen!

Hopelijk geen bijwerkingen voor Dylan!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

hoi bianca
hoe is het met dylan gegaan en hoe voeltie zich .ik kan het ook niet griepprik bij kinderen .dus ben zeer benieuwd hoe het met hem gaat

groetjes marielle mama van tanja

nou dylan was heel dapper hoor,het was echt lopende band werk gisteren hahaha

ik zei gelijk na die prik gewoon alles doen wat je normaal ook doet,en niet dneken oohhh heb een prik mag me arm niet bewegen en dat doet tie gelukkig,nog geen schijf te zien dat vertelde ze daar dat het kan komen en hij heb nergens last van,niet misselijk geen hoofdpijn dus gaat goed

of het moet nog komen dat weet ik dus niet he

maar hij heb heerlijk geslapen dus ja afwachten maar

Hoi,

Fijn dat het zo goed is gegaan!
Nou hopen dat hij er verder inderdaad geen last van zal hebben.

Groetjes, mamma van Stephan

o wat een geluk dat het goed is gegaan
nou hopen dat het zo blijft

groetjes marielle mama van tanja

Lekker joh, hopelijk blijft het dan ook zo inderdaad. Succes hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003