Dylan heeft goud gewonnen

met judo… dus we zijn nu eindelijk klaar met het vaanen tournooi,we hebben een leuke tijd gehad daar het was maar 1x per maand maar gezellig.

hij is helemaal trots want we hadden hem voor de gek gehouden dat hij 3 punten tekort had,en eerst word iedereen geroepn die geen vaantje of medaille hebben en dan begiinen ze bij het 1e vaantje dus hij keek naar ons en dan die smile op zijn gezicht heerlijk gewoon.

Oooh wat leuk!!! Zie het al helemaal voor me dat jullie hem in de maling hadden genomen en dan zo’n trots koppie
Gaaf hoor, goud!!!
Hij is echt goed in judo hè?

Dylan, gefeliciteerd hoor!!!
Je bent een echte kanjer!

Groetjes, mamma van Stephan

gefeliciteerd met het goud

groetjes ingrid

Wat goed Dylan heeft goud!!!

Van harte gefeliciteerd.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

armanda niks is dom hoor,

maar hij gaat nu met zwaardere tournoois mee doen,dus de echte zeg maar,dit was meer om ervaringen op te doen en te leren en nu gaat hij de zware wereld in zoals zijn meester het zegt.

binnen kort is er voor dylan ook examen voor de oranje band pfffff ben benieuwd

Wow!
Dus Kaitlyn hoeft echt niet bang te zijn met zo’n broer achter de hand

nee niet echt,ze leven als tom en jerry hier hahaha en als er gevaar is helpt hij haar hoor,maar andersom ook tegen woordig haha,mijn meissie is niet bang uitgevallen

Hihi, dat zie je al als je haar op de foto’s ziet (vind ik)
Nou, is maar mooi meegenomen als je niet bang uitgevallen bent!

ben ik wel blij om hoor dat ze niet bang is uit gevallen,ook heb ze haar momenten hoor heel verlegen en durft ze niks hihiihih

maar dylan was altijd bang en liet met hem sollen vandaar judo toen die tijd om zelf vertrouwen op te bouwen.

het mooie is gisteren won hij dus met een ippon van een jongen 1 kop groter en de groene band en dan zie je hem helemaal groeien he mooi

Geweldig zeg. Goud met judo. Knap hoor.

Hij zal wel apetrots zijn.

Groetjes,

Diana moeder van Daan