Dylan heeft de waterpokken

nou dylan heeft ook water pokken nu
hans belde net en zei als je dylan uit bed haalt niet schrikken,die stond om iets voor 6en naast hans beneden in de woonkamer

helemaal ondere de rode bulten zijn gezicht zit niets zei hans nou ik haalde hem en ook zijn gezicht begint nu

3x heeft hij het ontlopen op school en nu heeft tie het.

hij begon zaterdag al met hoofdpijn en gisteren zij hij al van alles doet zeer en zo dus sinaspril gegeven maar ja die helpen niet de waterpokken weg te houden.

hij ligt nu op de bank en vrijft over izjn lichaam van de jeuk,dus zo als kaitlyn wakker is ga ik als en speer naar de winken voor zemelen en mentolpoeder

nu ook de vraag krijg kaitlyn het ook zal denk iik wel maar dan hoop ik dan maar allenbei tegelijk en niet over een week.

groetjes bianca

succes met Dylan en hopelijk helpen de zemelen en het menthol poeder de akelige jeuk te verdrijven

Kussies

Oh, arme Dylan. Hopelijk gaat het gauw over.

Marty

Hoi,

vervelend he.

ik heb ergens gelezen dat kiezelgel van silicea heel goed moet helpen.

Ik heb het zelf niet geprobeerd maar wel opgeschreven voor het geval Tijmen het krijgt.
Het schijnt dat de blaasjes er erg snel van indrogen.

succes.

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-

wat zielig…sterkte hoor!

nou dylan ligt nu heerlijk te slapen heb heel jeuk en we hebben nu ook maar mentol poeder gehaald en onz mannetje maar ff wit gepoederd

hij heeft vanavond een half uur heerlijk in de havermout bad gelegen en vond dat toch wel erg vreemd

we merken wel op de warme plekken jeukt het ergst en dat is zielig wat dat zijn de billen

maar hoe ik nu kan beoordelen hebben we vanmiddag het ergste gehad met de jeuk,maar we zullen morgen evne afwachten en niet te hard juichen.

hou jullie op de hoogte

groetjes bianca