Dylan heeft 4 hechtingen boven zijn oog

Me ventje heeft 4 hechtingen boven zijn oog

De kids waren vandaag met opa en oma gezellig naar duinrell,mama werken opa snipperdag genomen

ze gingen ff mini golven,en opa ging de zwem spullen halen

kaitlyn die zwiept zo hard dat ze naar achteren door schoot zo tegen dylan zijn oog…bloeden als een gek,gelijk ehbo
en die verwees ze door naar het bronovo ziekenhuis

kaitlyn helemaal over haar toeren
van wat er gebeurd was arm moppie

en me ventje nu 4 hechtingen
het gekke is het is niet dik,blauw of wat dan ook

misschien dat het er morgen ineens raar uit ziet

over 7 a 9 dagen mag de huisarts ze eruit halen,morgen gelijk maar ff bellen,want opa en oma hebben geen brief mee gehad dus weet nu ook ff niet wat wel en niet mag.

hopelijk slaapt hij vanacht,en heeft hij er niet al te veel last van.

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Oh wat onhandig van Kaitlyn. Wat zal ze ook geschrokken zijn dat ze haar broertje zo geraakt heeft.

Alle sterkte en beterschap voor allebei (Dylan voor de hechtingen en Kaitlyn voor de schrik).

Groetekes, Sje

Ach jeetje wat erg!!! Raar dat ze geen hechtingen gebruikt hebben die vanzelf oplossen. Ik hoop echt dat dylan slaapt vannacht het was voor hem wel een pechdag. Veel sterkte ermee. groetjes chantal

Chantal

Arme kind, nou voor beide hoor!

Het komt allemaal goed!!! Ik zal voor Dylan duimen hoor Het lijkt mij niet prettig om met hechtingen rond te lopen. Laten we hopen dat hij toch nog goed zal slapen en morgen weer hardstikke blij is!

Een grote knuffel van ons hiero en heel veel succes!!

Groetekes!

ja en ook onhandig van dylan om vlak achter zijn onhandige zus te staan

dat zeggen wel meer hoor niet achter haar staan want ze zit vol met verassingen
maarja hopelijk hebben ze beide ervan geleerd dat het dus ook zo kan pfffffff

me maag draait om hoor als ik naar hem kijkt arm manneke

ja weet ook niet waarom niet oplosbare hij zeg dat het wel diep was,dus misschien daarom niet weet het niet was er niet bij

Dylan & Kaitlyn

Nou ja, het zou vast een reden hebben waarom ze geen oplosbare hechtingen gegeven hebben. Ik hoop dat hij weer snel opknapt en dat het goed geneest. Alleen goed oppassen dat hij zich niet weer stoot dat ze open springen(heb ik namelijk eens gehad)Dus bij zijn zusje uit de buurt blijven met mini golven!!!
groetjes chantal

Chantal

hahaa ja idd bij zijn zus uit de buurt blijven ja

hij mag ook niet honkballen dat hadden ze wel verteld daar

Dylan & Kaitlyn

Ogossie wat een drama, Arme Dylan, en dan kaitlyn, het arme kind is zich natuurlijk rot geschrokken

Volgend mij doen ze nooit oplosbare hechtingen op het hoofd, Demi heeft eens 2 hechtingen op d’r voorhoofd gehad en die moesten er ook uitgehaald worden, en ik heb eens een talgbult moeten laten verwijderen en ook die moesten er later uit gehaald worden.

Maar dat uithalen stelt niet veel voor hoor, het voelt alsof ze een haar uit je hoofd trekken, Demi heeft dat toen ook gewoon laten doen zonder al te veel drama.

beterschap voor beide!

P.S.Hij mag alles hoor Bianca, maar NIET douchen, althans, z’n hoofd mag niet nat worden, dus ook niet zwemmen.
En niet ondersteboven gaan hangen, dan komt er te veel druk op de wond.

Dikke knuf voor de 2 boeven.

Groetjes Nathalie & Co

Ik heb vroeger eens een moedervlek op mijn rug laten verwijderen. Die hechting was dus opengesprongen en daar heb ik eev rij groot litteken aan overgehouden groter dan dat de moedervlek was. Valt er op helaas. Er zijn pleisters voor op de hechtingen waarmee je douchen kan zonder dat het nat wordt. Een soort waterdichte pleister die je na het wassen weer eraf kan halen. krijg je gewoon bij de apotheek. groetjes chantal

Chantal

Jeetje, was sneu voor allebei zeg. Heeft je manneke wel een beetje geslapen vannacht ? Sterkte met je 2 liefjes en ik hoop dat het mee gaat vallen met de kleuren bij zijn oog.
Dikke knuf

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

heeee jeetje mannetje hppelijk heeft ie goed geslapen?

sterkte

Tries

nou mams heeft redelik geslapen meer gewaakt of ik hem niet hoor,hij slpaat op zolder

en tot nu toe is het stil en donker in beide slaapkamers
zit nu echt in te twijfelen zal ik hem wakker maken,of wachten tot hij zelf kom

het heeft natuurlijk best wel en impact op ze gemaakt dus die zijn helemaal op denk ik

Dylan & Kaitlyn

ach wat sneu. Das echt pech hebben zeg!

alle beterschap voor dylan

groetjes gytha

even een update en foto’s van mijn arme ventje

nou het manneke heeft heerlijk geslapen,had paramolletje gehad en sliep eigenlijk wel direct,tot vanmorgen half 10 :shock:

de pleister irriteerde hem,dus zijn we even naar de huis arts gereden,ook om te vragen wat wel en niet kan natuurlijk

pleister is er af dus meneer voelt zich weer helemaal happy

volgende week vrijdag om 4 uur gaan de hechtingen eruit

vanmorgen net uit bed

en nadat de pleister eraf was

Dylan & Kaitlyn

ach zeg wat sneu voor hem zeg.
Maar de wond op zich ziet er goed uit zeg! inderdaad geen zwelling of blauwe plekken!

En dat met zo’n ongelukje zeg!

groetjes Gytha

Dat is een flinke jaap! Heeft hij verder geen hoofdpijn?

Oh idd een flinke jaap!

Klopte het een beetje wat ik zei over wat wel en niet mag??

Groetjes Nathalie & Co

oooooooooooooooooooh die wimpers… kunnen die nog langer??

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

zo poehe .dat is een jaapie .hoop dat hij er geen pijn aan heeft .en arme kaitlyn .zijn ze allebij een beetje bekomen van de schrik .en je ouders ook
beterschap

groetjes marielle mama van tanja

ohh wat erg heel veel beterschap met hem