Dylan gaat lopen voor azie

25 januari gaat dylan en andere leerlingen hardlopen…

ja mag steunen per ronde of vast bedrag,wij hebben vast bedrag gedaan en de andere 9 waar hij geweest is ook dus hij heb nu al 50 euro opgehaald…

maandag neemt hij nog een formulier mee en gaat hij verder de deuren langs.

het geld dat opgehaald word is ism zappelin om scholen te bouwen voor de getroffen gebieden

hoop dat veel scholen mee doen en dat er veel word op gehaald

Kaitlyn.beebiesite.nl

wat goed!

zou dat dan de actie van school zijn waar mijn buurjongetje het over had???
nl: hij kwam aan de deur, mijn schoonmoeder deed effe open, en hij zegt: wilt u geven voor de actie van school. en hij stond met een plastik tassie. mijn schoonmoeder snapte er al niks van, en heeft um naar huis gestuurd zo van: moet je eerst effe zorgen dat wij weten wat voor actie het is.

vond het zo typisch, stuur je zo’n ventje toch niet zo langs de deur???
nu zijn ze der niet, dus ik heb het nog niet kunnen vragen.
maar: ik denk dan, geef hem dan een briefje mee, liefst van school. waarop staat waar het om gaat. dan had ik hem zeker ook gesponsord.
hopelijk doet ie het nu slimmer, anders loopt ie niks bij elkaar. of eigenlijk: hopelijk doet zijn moeder het nu slimmer, want die had hem toch moeten helpen zou ik denken.

maar Dylan: heel veel succes, en ik hoop dat je nog veel sponsoren vind, en dat het lopen goed zal lukken: zet hem op.
goeie actie trouwens.

mo

Leuk hoor, die aktie!

Bij Stephan op de peuterspeelzaal hebben ze drijfkaarsjes beschilderd en per 2 stuks verpakt in van dat doorzichtige folie.
Voor 2 euro kan je ze dan kopen en de opbrengst is dus voor Azie.

Groetjes, mamma van Stephan

Leuk hoor, ik heb die aktie van zappelin gezien. Zo kun je dan bv kiezen of je van dat geld de fundering wil kopen of een raam of zo. Volgens meer staat er meer over op hun site. Nou Dylan, goed lopen hoor en dat je maar lekker vet gesponserd wordt.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hier staat de aktie van zappelin. http://www.zappelinvoorazie.nl/

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Heee, ga ik eens kijken.
Ik had er ook niet over gehoord nog.

Groetjes, mamma van Stephan