Dag dames…
Ik heb even jullie advies nodig.
Mijn kleine meid is inmiddels alweer 10 maanden. En ik denk dat het alweer 4 maanden geleden is dat ik hier ben geweest. Dus ik weet niet of dit al besproken is… Zo wel, sorry…
Maar ik zit met een klein probleempje.
Sanne slaapt sinds een poosje af en toe erg rumoerig. Vanaf dag 1 slaapt ze veelvuldig 's nachts door. Maar tegenwoordig is het vaak misseboel. Dan schreeuwt ze en is ze een beetje aan het jammeren.
Vaak laten we haar dan maar ff jammeren, maar pas geleden kwamen we er achter dat ze zich omrolt in haar bedje. Nu vindt ze het dus helemaal niets om op haar buik te liggen (vandaar ook dat gejammer) behalve als ze kan en mag tijgeren…
Van de week vond mijn man haar bij het wakker maken 's ochtends dwars in bed! Is ze ws zo gaan draaien en kruipen en er best wel moe van geworden en dus in slaap gevallen…
Vanavond liet ze zich weer horen na een poosje. Ik er heen, lag ze weer overdwars. Met haar beentjes opgetrokken tussen de spijlen… Zielig bijna.
Nu hebben mijn man en ik ‘afgesproken’ dat we 's avonds voor we naar bed gaan even gaan kijken hoe ze erbij ligt. Als ze dan dwars ligt leggen we haar weer terug. (dit hebben we gisteren besloten…)
Nu was mijn vraag of jullie hier ook ervaring mee hebben. Sanne slaapt altijd onder dekentje van de Hema met een trappelzak en pyjama aan, dus áls ze zo vreemd ligt (ze ligt nl ook wel eens helemaal aan het hoofdstuk) kan ze het niet echt koud krijgen…
Tips? Ervaring? Ik lees het graag…
Liefs Jenny
Trotse mama van Sanne 22 augustus 2008
Waar blijft de tijd