Duplo brandweerkazerne

Haaaai,

hier even een luchtig vraagje: wie heeft de duplo brandweerkazerne(5601) en wat vind je ervan? Heb je iets anders van duplo, graag dan ook reactie&ervaring. M’n zoon wordt bijna 2 en hij is gek van tatuuutatuuuu, snap je, alles met auto’s , wielen en sirene’s etc haha. Hij heeft nu van die metalen auto’s maar is nog wel eens onbehouwen (of driftig) en dan komt zo’n metalen ziekenauto best lelijk aan op je laminaat/houtenvloer/kastdeur/behangde muur etc. Ook zijn ze niet echt stevig…

zoek dus iets stevigs, geschikt voor zijn leeftijd (of iets ouder, hij kan wel wat uitdaging gebruiken is vrij bijdehand) met vooral veel tatuuutatuu en lampjes. Hij gaat dan uit z’n dak nl!

alvast bedankt!!!

x Floss

Ik heb er hier 1 die laaiend is van Duplo. Hij heeft al heel wat bij elkaar gespaard. De brandweerauto heeft hij niet. Hij is meer van de trekkers, shovel en kranen enz.
Het is echt ideaal speelgoed en ze spelen er lang mee door. Me dochter van bijna 6 speelt er ook nog graag mee.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

thanx voor de reactie. Ja vlgs mij is het best duurzaam, en hij vind trekkers en shovels en zo ook leuk dus kan hij best uitbreiden. Leuk om te vragen voor z’n verjaardag. Hij heeft al wat losse stenen maar die vind hij vooral leuk om uit de ton te kiepen. Hij heeft nijntje duplo gehad en nijn en de auto vond ie helemaal gaaf (meer dan de blokken). Dus ik denk dat als er meer vorm inzit hij er meer mee kan.

thanx en fijne avond!

x Floss

Hoi,

Hier een dochter die duplo ook leuk vind en dan vooral de vaste vormen hier trouwens gek op de dieren.
Wij hebben geen complete sets zeg maar. Maar met de losse blokken weet ze inmiddels ook raad daar bouwt ze omheiningen mee terasjes enzv. Of muren ook dieren verblijven worden gepobeert te bouwen. Dat heeft wel even geduurd. Ze is nu 3,5 en vooral in het begin was ik die gene die di muren maake huizen enzv. Nu heeft ze de kerststal tot boederij verklaard en bouwt ze daar alles om heen. Ook kan een blokje gewoon voer zijn.

Dus zou nu veel vaste dingen en figuren vragen en later uitbreiden met meer blokken. Het spelen met de blokken komt vanzelf. Ook zelf een aanzet geven helpt.

groetjes

lon106

Wij zijn nog niet aan de duplo, maar ik weet dat MIJN duplo (nu zo’n 25 jaar oud) nog steeds in de familie rond gaat. Misschien krijg ik het binnenkort terug voor Morgan

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

ff tip : op marktplaats is het goedkoper en wordt er regelmatig ook veel aangeboden hiervan. Mijn schoonzus heeft het ook zo binnen gesleept en … de kinderen zijn er heerlijk rustig mee…

Wij hebben de brandweer van de duplo ( zit ook tatuu lampie bij die goed aan te horen is voor ouders) . We hebben zelfs heel veel duplo, maar er wordt dan ook heel veel mee gespeeld. Duplo blijft hier erg in trek en de kinders zijn 5,5 jaar en 3,5 jaar. Ondanks dat het spul duur is is het geen weggegooid geld vind ik. Er word veel mee gespeeld, is zeer duurzaam en haast alle kinders vinden het leuk.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

wij hebben hier ook een hele collectie van duplo.
en mijn zoon is er helemaal gek van.
zo nu en dan blijft het eens een tijdje in de hoek liggen tot hij het weer opnieuw ontdekt.

zelf vind ik het erg duurzaam, aangezien het een echte sloper is hahaha…
en schoon maken ik ook zo lekker makelijk je pakt een sloop knoopt het dicht en het gaat zo de wasmachine in

Groetjes Marianne mama van Ruben

Hey MJ dat is nog eens een tip! in het wasmachine… ga ik onthouden!
thankx

quote:
Hey MJ dat is nog eens een tip! in het wasmachine... ga ik onthouden! thankx

graag gedaan
maar eigenlijk zou je Sje of Asje moeten bedanken, weet niet meer wie van de 2
maar die kwam ooit eens met deze tip.

Groetjes Marianne mama van Ruben

hahahaha die van die wasmachine is goed ja!

Little people hebben we al maar is ie een beetje klaar mee. Alleen de garage is af en toe leuk.
DUPLO blijft altijd idd. Ik denk dat ik m er erg blij mee kan maken. We hebben weleens eerder gekeken op marktplaats voor losse blokjes, dat is big bussines, gaan als warme broodjes. Dus visten steeds achter het net.

Ga even snuffelen , bedankt i.i.g.!

x Floss

Zo nog even een “nabeschouwing”!
Milo heeft de brandweerkazerne gehad en hij vond hem super! en wij ook eigenlijk…wat een geweldig mooi spul dat duplo, ik speel er zelf ook stiekum mee hahaha. je kan echt veel kanten op en is van mooi stevig materiaal. Het stimuleerd de eigen creativiteit en fantasie. Ik vind dat ie er meer mee kan in de toekomst dan met little people.
hij heeft ook de steengroeve (iets met een lopende band).

vind het echt een goede keus, we zijn er heel blij mee! dus bedankt voor de tips!

x Floss