Duowagen tips gevraagd

Ja, ook wij moeten aan de duowagen! Ik zat er laatst nog aan te denken. Mijn zus heeft er nog eentje, van X-Adventure. Die heeft ze niet veel gebruikt. Ik kan die denk ik wel hebben. Kost me dan niks. Zitten de kindjes achter elkaar. Ik zal ook eens die Urban Jungle checken. Al hebben wij met het nieuwe huis zo megaveel kosten nu, dat ik hoop dat die wagen van mijn zus wat is!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Ja, zelfs tweedehands kostte die van ons € 400,-, dit was wel incl reiswiegje en twee beschermhoezen waarvan 1 nog nieuw in de verpakking. Maar het is en blijft veel geld! Nieuw zijn ze echt vreselijk duur. Maar ja ik gebruik hem bijna dagelijks dus ben er wel superblij mee.

Lilypie First Birthday tickers

Ja daar gaat het toch om dat je hem veel gebruikt en dat hij zijn geld dubbel en dwars waard is

Ik heb er nu eentje die mag ik voor 150,00 euro komen halen … maar twijfel… is hij niet té goedkoop… snap je wat ik bedoel.

Linette mag ik je anders de link doorsturen dat jij je oordeel kan geven?

Dat scheelt weer in de kosten rainbow…

Tuurlijk stuur maar door!

Wij hadden de Kees de luxe maar sinds vandaag zijn we de trotse eigenaar van de duoseat van mutsy. Ik wist niet dat de Mutsy er een had maar achteraf maar goed want deze kan niet in de volledige ligstand de stoel zit standaard in zitstand maar kan wel gekanteld worden en omdat Dion een buikslaper is is dit geen optie. De Kees beviel ons goed we doen hem nu weg omdat we anders twee wandel/kinderwagens hebben staan en ja het neemt allemaal weer ruimte in. De mutsy weet ik nog niet of hij bevalt maar luchtbanden rijden over het algemeen beterder dan kunststof banden.

Bedankt Linette

Wat doen jullie als je ergens NIET door de deur heen kan?

Een andere winkel bezoeken !