Wij hebben een duowagen gekocht via een vriendin van mij. Zij werkt voor X-Adventure en wij kregen de wagen met een flinke korting. Wij hebben ook onze gewone wandelwagen van X-Adventure en die is hartstikke fijn, maar deze achteraf toch niet. Max ligt achter Eva in een soort van sporttas (daar lijkt 'ie echt op), daar noemen ze het een ‘nestje’. Eva zit voor in een stoeltje. Klinkt allemaal ok, maar:
- de wagen rijdt zwaar;
- Eva past maar net in het stoeltje;
- Eva regent nat, want er zit geen kap over haar deel van de wagen, alleen bij Max;
- Eva kan niet in een wagenzak, want dan past ze niet in het zitje;
- Max ziet niks in de wagen en huilt alleen maar als hij er in ligt.
Kortom: ik ben er minder tevreden over. Toen ik 'm zag leek hij me ideaal! Ik vraag me af watvoor duowagen jullie hebben en of die bevalt? Of hebben jullie toch zo’n plankje waar Eva op kan staan? Ik merk nu dat ik weinig met beide kids ga lopen, terwijl dat juist zo gezellig kan zijn! Ik rijd nu altijd met mijn gewone X-Adventure, met Max daar op gekoppeld in de maxi cosi…dat rijdt prima. Ik zoek een wagen waar ze allebei lekker in kunnen zitten en ook waar we langere tijd mee kunnen doen. Met deze wagen doe je namelijk hooguit een jaar, aangezien je er geen twee zits van kunt maken…niet zo handig…
Groetjes Rainbow, trotse mama