Hallo allemaal,
Ik heb even advies nodig omdat ik twijfel of ik naar de huisarts moet gaan of niet.
Mijn dochterjes van 6,5 mnd oud heeft sinds vorige week dinsdag hele dunnen zure poep in haar luier en haar billen zijn er nu stuk van gegaan,. Verder heeft ze regelmatig een hele rode wang en kwijlt veel en wil overal op knabbelen. Ik dacht dus aan tandjes. Ze heeft al een maand twee ondertandjes, dus ik dacht dat de boventanden door zouden komen.
Nu heeft ze ginds gisterenochtend een een paar keer overgegven, heeft lichte koorts 38 a 38,5 graden en ze wilde gisteren niet drinken of eten. Gisterenavond heeft ze wel een flesje van 120 op, maar dat spuugde ze weer uit na een half uur. Vannacht om 1.30 uur nog een flesje van 120 gegeven en deze bleef wel zitten. Vanochtend weer een flesje van 140 en deze bleef ook zitten. Wat moet ik doen? Ze is verder vrolijk, huilt noet, heeft geen buikpijn…virus? Mijn man moest gisteren ook overgeven…
Op internet lees ik dat wanneer een baby 24 uur diaree/overgeven heeft je naar de huisarts moet, maar ik denk dat wanneer hij haar zo vrolijk ziet hij me weer naar huis zal sturen.
Herkennen jullie dit?? Heerst er een virus??
Alvast bedankt voor je reactie!