dank je wel veronique, ben er niet mee bezig zelf alleen wel zodra er weer eens iemand komt met de mededeling dat ze zwanger zijn probeer wel positief te reageren maar ja lukt niet echt.
Duimen jullie mee (voor de 2e)
je kunt het ook negeren brenda en gelijk over een ander onderwerp beginnen
en als ze er dan nog over beginnen gewoon zeggen dat het hun zaken niet zijn
het is misschien moeilijk voor je maar misschien de beste oplossing .
dit deden ze tegen mij ook altijd tot dat bij mij de stoppen door sprongen
en dat ik zo kwaad werd dat ze er nooit meer iets over zijden .
ik zal ook nooit tegen iemand zeggen waneer komt de volgende want weet van mezelf dat het niet altijd gelijk lukt en dat veel mensen er lang op moeten wachten .
ik dacht bij mezelf ooooo de tweede heb ik zo maar echt niet want het is al vaker mis gegaan vorig jaar maar ik werd niet niet zwanger dus hoop ik dat het dit jaar wel gaat lukken
gr de mama van leyla
veronique daniels
ben gister ook uitgevallen tegen iemand, was het zo zat heb gezegt dat als ik al bezig zou zijn ik dit niet aan de grote klok ga hangen had van de week weer pijn in een borst en voelde als de vorige keer toen het wel was gelukt maar ik ga er maar vanuit dat het niet raak is anders valt het zo tegen ben ook bang dat ik het me allemaal verbeeld net als vorige maand zo veel kwaaltjes maar helaas. Het is gewoon wachten op zaterdag of weer langer als dat het geval is laat ik me wel even bij de ha zien want ben toch op de een of andere manier bang dat er iets mis zou kunnen zijn na me miskraam. Was het altijd super regelmatig nooit te laat en nooit ergens last van nu als ik eht moet wordne heb ik pijn rond me eileiders heel vreemd maar ja we wachten dus maar af zoals ik al zei!!!
ja ik ken het gevoel ik heb dan voor leyla zelf twee miskramen gehad en bij de laatste miskraam had ik ook heel erg last van mijn eilijders ik heb me toen ook laten zien bij een dokter en die heeft me door gestuurd naar het ziekenhuis voor een echo maar er was niks te zien sinds die miskramen ben ik erg onregelmatig
de ene keer kan ik zes weken wachten tot ik ongi ben en de andere keer weer wat anders maar nooit op tijd volgens de dokter had ik dus ook niet echt een kans om zwanger te worden omdat ik zo onregelmatig was maar het is toch gelukt en daar stonden ze van te kijken .
ik wil je niet onzeker maken he want het hoeft niet zo te zijn kijk maar naar mij het kan wel degelijk .
nu loop ik weer een beetje in het ritme maar maak je niet druk ,
zoals ik al eerder zij in mijn vorige berichtje god zoekt voor jou een mooi kindje uit die hij je wil geven en het komt er gerust wel .
gr de mama van leyla
veronique daniels
Ja ik heb al een wonder en dat door de pil heen. Dus dan moet het wel lukken alleen heb inderdaad liever het zekere voor het onzekere dat de arts mij naa kijkt. Bedankt voor je steun
ben er misschien niet zo vaak op het forum inverband met mijn meisie maar ik probeer en blijf je steunen en zo nodig op vrolijken en dat geld trouwens voor iedereen en zo ook weer terug .
ik heb wel een tip hoe wij het toen hebben gedaan maar is een beetje l*llig om het hier neer te zetten .
gr de mama van leyla
veronique daniels
heeft je mannetje mee gelezen en wat zei hij erop
en echt waar het werkt ik denk dat ik hier maar mijn beroep op moet maken
zou ik er veel mee verdienen
gr de mama van leyla
veronique daniels
ik duim ook mee voor je brenda!
het is je echt gegunt
en nog bedankt voor je reactie in het annelies topic, ik las het net pas, de aanhouder wint, ik had ook allemaal negatieve reacties maar ik wilde graag me verhaal steeds kwijt en nu ben ik OKlid.
succes en we horen van je
xxx.Eva.
Succes en we zullen duimen
En Eva blij dat je er nog bent
Zo slecht zijn we dus niet he haha
Maar goed brenda we hopen dat het bingo is voor jullie
nee zo slecht zijn jullie nog niet, maar ik begreep het wel, ik kwam ook aan in de vakantie HAHA!
ik was vrij en ging informatie zoeken op internet over tienermoeders en kwam toen op deze site maar gelukkig word ik nu ook gerespecteerd
net een familie hier inderdaad!
duimduimduimduimduimduim voor brenda!
xx.Eva
helaas vandaag mijn menstruatie begonnen. Op naar de volgende maand met de tip van leyla
dank je wel
Liefs en dikke kus brenda en charissa
[img]http://lilypie.com/pic/090118/CggG.jpg" alt=“Lilypie 4th Birthday Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m4.lilypie.com/trvKp1.png" alt=“Lilypie 4th Birthday Ticker” border=“0” />