Duimen jullie mee (voor de 2e)

mensen flappen er nu eenmaals snel iets uit zonder na te denken.
en dat kan behoorlijk kwetsent zijn, al bedoelen ze het vaak niet zo.
Ik hoor de vraag ook steeds vaker hoor.
goh… Ruben is al 3,5 half word het niet eens tijd voor de volgende!!!
het liefst schreeuw ik dan: ja hallo niet iedereen word vanzelf zwanger hoor:
Maar ja dan hou ik me altijd maar weer in om de lieve vrede te bewaren.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Ach wat jammer
Volgende keer misschien wel raak
En het is wel zo hoe meer je er mee bezig bent des te langer duurt het

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ik begrijp wat je bedoeld hoor. Ik krijg de vraag zelfs al en Morgan is pas 4.5 maanden. Hallo ben geen fokkonijn. Ik heb een ontzettend zware bevalling gehad en de opmerking meid dat ben je toch al vergeten gaat niet op. Ja hij is het waard geweest, maar vergeten ben ik hem niet. En wat je zegt Tweetyx, mensen weten het niet, maar ze zijn inderdaad wel onwetend soms. Maar probeer je verdriet een plekje te geven, probeer niet te veel met nummer 2 bezig te zijn, geniet van de buiken en baby’s om je heen en voor het je weet zit jij ook weer op een roze wolk.

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ik snap eerlijk gezegd sowieso niet waar mensen de brutaliteit vandaan halen om plompverloren te vragen “Wordt het geen tijd voor een tweede?” of “Wil je geen tweede kindje?”. Je weet nooit hoe pijnlijk dat voor iemand kan zijn.

Ik heb nog nooit aan iemand gevraagd of er een zwangerschap aan zat te komen. Veel te privé zo’n vraag!

Groetekes, Sje

Ja dat vind ik ook, ik ben nu lekker aan het genieten van me zus ze is alweer 15 weken zwanger van uk en puck, en help ze zoeken op internet naar dezelfde spullentjes. Ook me schoonzusje geniet ik van woont helaas iets verder weg maar is 25 feb uitgerekend. Ik kan niet wachten om hun te zien met hun eerste kindje, We zien het allemaal wel en denk dat ik het onbewust nog niet heb afgesloten,

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

Oh dat is leuk. Ja je zus krijgt er wel twee zei je toen. En inderdaad lekker van die kleintjes genieten en jou verdriet een plekje geen. Onderbewust kan dat ook tegenwerken. Als de tijd rijp is komt nr2 bij jullie ook zeker.

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

pffff, echt vreemd ben nu al niet meer ongesteld, het was de eerste en tweede dag al niet veel net zo als normaal me 3e a4e dag en nu is het weer over. Ik weet niet wat ik nu moet doen of denken.

oww… wat jammer zeg we blijven verder duimen voor jullie!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Misschien toch even langs de dok Tweetyx???

Groetjes,

Michèle

dank je valntijn, het is 2 maanden geleden dat ik een miskraam heb gehad, heb toen een week bloedeverlies gehad en ben ook het (propje) verloren.Vorige maand was ik 1 dag te laat en 4 dagen ongesteld(normaal 5 ) en nu dus maar 3 dagen na 3 dagen overtijd. Zou het dan ook kunnnen dat het dan langer duurt voor ik weer normaal vruchtbaar ben???En moet ik nu uit gaan van een cyclus van 31 dagen??

Valentine wat jij zegt over het in leven blijven van het zaad is gedeeltelijk waar. Aangetoond is dat het zaad dat een jongen geeft 2 dagen blijft leven en wat een meid geeft bijna 5 dagen. Dus wil je kans op een knul dichtbij de ovulatie oefenen en grotere kans op een meid als je iets langer wacht. Stond in mijn 9 maanden boek

Groetjes,

Michèle

Dank je wel valantijn, er is mij inderdaad aangeraden tussen de 14 en 20 dag om de dag seks te hebben. Ik probeer me er ook een beetje vanaf te zetten, ben lekker thuis aan het klussen(echt klussen) haha trap is bijna af en de hal ook, zo ben ik er niet te veel mee bezig.

Ja afleiding is de beste remedie toch. Wel rustig aan blijven doen he.

Groetjes,

Michèle

haha ik en rustig doen dat zit er niet in hihi. Als ik met iets bezig ben dan blijf ik bezig.

Vergeet je dan niet naar jezelf te zwaaien als je jezelf voorbij loopt

Groetjes,

Michèle

hahaha, dat zal ik niet vergeten, vind het wel een goeie

heey brenda!

hoe is het nu met je?
al lang niets meer ghoord.

xx.Eva.

Ha ha ha die is nog aan het hollen Eva.

Groetjes,

Michèle

ja alles gaat goed, zaterdag weer even afwachtn op mijn menstruatie of niet we zien het wel. Vind het erg moeilijk want iedereen nis zwanger om me heen en heb er best veel moeite mee.

he brenda doe het rustig aan en denk er niet de heletijd over daar raak je alleen maar gestrest en afgeleid van
ik heb vorig jaar ook al een paar keer een ongeluk of het dat nou was of niet weet ik niet maar ben zelf niet snel zwanger ik heb wel gemerkt als ik het te graag wilde en erg gestrest was dat het niet lukte .
het is een kwetie van tijd en het is moeilijk maar denk dat god voor jou een mooi kindje in de planing heeft en dat het even moest wachten maar dat het binnen kort wel zo ver is

gr de mama van leyla

veronique daniels