Duimen jullie mee (voor de 2e)

Gisteren schreef ze “morgenochtend” en morgenochtend is dan toch al geweest? Of ben ik nou blondt?

Groetekes, Sje

Oke jij hebt gelijk Sje

En en en???

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

heej meiden , helaas (nog ) negatief denk dat ik toch uit moet gaan van woensdag, dan zou ik officieel ongesteld moeten worden. We zien het wel en aners gaan we weer volop klussen

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Wij duimen driftig verder aan deze kant…

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

ik zat net te denken ik moet woesdag ongesteld worden, normaal zou je dan als het uitblijft donderdag testen. OPde verpakking staat dat ik op de eerste dag van dat ik het zou moeten worden al kan testen, dan kan ik dat toch woensdag doen, of is het toch beter om het pas een dag erna te doen???

Volgens mij kan het woensdag al, met morgan heb ik de dag erna getest. Bij mijn vriend op de zaak, ik was zo nerveus dat ie zoiets had van kom in godsnaam hierheen want anders ga je nog gestrekt of zo. Maar het was heel licht, wel zichtbaar. Op zondag weer getest en die was donkerder. De test van moeders voor moeders was helemaal duidelijk, maar toen was ik al 9 weken

Groetjes,

Michèle

moeders voor moeders zit hier niet in de buurt helaas wilde mijn zus erg graag. Nou ik doe het woensdag ben meestal smorgens gelijk ongesteld dus we wachten nog 3 daagjes/

Dus geen ziekenhuis in de buurt, geen moeders voor moeders in de buurt, kom lekker hier in Brabant wonen meissie! Ben je veel beter af!

Groetekes, Sje

haha, ja zou het bijna doenzou wel willen als mijn hele familie mee gaat haha.

Ha ha ha en dan hebben ze het in oost europa over landen die achter lopen. Blijkbaar zijn er hier dicht bij huis dus ook complete gebieden

Groetjes,

Michèle

oh wat spannend nog 1 nachtje… de duimen hebben het zwaar te verduren hier… maar we gaan ervoor!

Ja nog 1 nachtje maar ik denk dat ik wacht met testen tot vrijdag vorige maand was ik ook 1 dag te laat, kost me weer geld voor niks en dan is de teleurstelling alleen maar groter als ik morgen test endonderdag als nog ongesteld word .

maar hoelang was je de vorige keer overtijd dan

bedoel je die keer dat ik een miskraam heb gehad, dat was 2 dagen erna dat ik heb gestest. Het rare is voor me miskraam was het altijd stipt 28 dagen en nu vorige maand was het 29 dagen en deze maand even wafwachten dan. maakt me wel onzeker hoor. Wil het misschien ook wel te graag en dat ik daarom kwaaltjes heb je weet het niet.

ik teste altijd pas na een week

Ik kijk gewoon even aan, vind het alleen raar als me cyclus nu helemaal in de war is na die miskraam. Als ik nu weer een paar dagen te laat ben, maakt het mij erg onzeker natuurlijk. Dus als ik vrijdag nog niet ongesteld ben doe ik denk ik weer een test.

Als je cyclus nou wel ontregelt lijkt, laat het eerste even checken bij een dok, dan kun je daar rekening mee houden en hoef je niet elke maand compleet in spanning te zitten. Is beter voor je gemoedsrust en ben je er misschien minder mee bezig. En je weet wat ze zeggen he… hoe minder druk hoe groter de kans.

Groetjes,

Michèle

ja ik zat er in derdaan over te dneken dat als ik weer te laat ben even langs de arts te gaan. We wachten maar af.

denk dat de huisarts daar ook niet veel mee kan hoor
als je wat later ongesteld word

ik was zelfs 2 weken overtijd en niet zwanger

nee daar heb je gelijk in , maar ik heb altijd echt een stipte cyclus, en als dat nun ineens is ontregeld na mijn miskraam is dat wel vreemd. We wachten maar af