hey marianne, jij ook succes met klussen en we duimen gewoon door!
Als moet ik ht met mijn tenen gaan doen!
groetjes GYtha
hey marianne, jij ook succes met klussen en we duimen gewoon door!
Als moet ik ht met mijn tenen gaan doen!
groetjes GYtha
Nou duim ik voor iedereen die zwanger wil worden en nu langggggggggggg
zit te wachten dat ze mogen gaan testen en dat er veel positive testen eruit gaan komen en dat we hier over negen maanden gelukige digi tantes mogen zijn .
gr de mama van leyla
veronique daniels
zag het zelf ook pas net hoor haha,dus was mij ook nooit opgevallen.We wachten maar af.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
ja ja, heb nog steeds last van kwaaltje snu ook nog eens last van me borst, had ikm de vorige keer ook. Maar ik probeer niet te veel te verheugen anders valt het tegen.
Er teveel mee bezig zijn in je hoofd maakt ook dat je van alles gaat voelen.
Maar ik kan me voorstellen dat het je niet loslaat.
Ik hoop het zo voor jullie dat jullie wens in vervulling mag gaan en je dat je dat snel bevestigt zal zien op de digitale zwangerschaptest.
Nou, ik ga weer verder met duimen. hihi
Liefs, Miranda
Hopp het ook, al denk ik er alleen savonds aan hihi, ovedag genoeg afleiding nu 2 daagjes werken dus dat vliegt ook zo voorbij
Volgens mijn banner mag ik maandag testen alleen die loopt een dag achter dan zou ik op dinsdag komen. maar volgens mij moet ik woensdag pas ongesteld worden. Heb echt heel erg last van kwalen. En het lijkt mij dan ook dat hcg wel al zou zien op een test dus morgen ochtend ga ik al testen.
Oh spannend hoor. Echt bijna het gevoel of ik moet testen, maar wij wachten er nog wel even een tijdje mee
Groetjes,
Michèle
haha geniet inderdaad maar even lekker genieten van die kleine haha, Ik hoop het echt zo aangezien het de vorige keer mis is gegaan ben ik wel meer bang dat het weer verkeerd gaat.
Gewoon rustig adem blijven halen en er niet meteen vanuit gaan dat het weer mis gaat. Geniet van de gezonde spanning, meet kun je niet doen. Jezelf te bang of nerveus maken is ook niet goed.
Groetjes,
Michèle
nee en probeer er ook aan te denken, dat bij elke vrouw 1 op de 5 zwangerschgappen mis gaat. Dus dit is me 3e en die zal vast goed gaan
heb nu ook lekker rust in me huisje en dat scheelt denk ik ook wel.
Oh dat zal zeker schelen. En niet om je verdrietig te maken, maar de vorige mocht gewoon niet zo zijn. Misschien iets mis met het vruchtje. En nu met de rust en alles en je voelt je verder goed zal het zeker wel goed gaan.
Groetjes,
Michèle
ha ha ha Volgens mij morgen pas toch??
Groetjes,
Michèle
[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />