Druk

Ik moet het toch even kwijt, want we gaan een druk weekend tegemoet en ik zal dan ook blij zijn als we dat weer achter de rug hebben. Ik werk vrijdag de hele dag en donderdag van 13 tot 21. Vrijdag gaat mijn zus verhuizen en Casper (mijn vriend) helpt mee. Dus de kinderen hebben geen vrijdag papadag, maar gaan een dagje extra naar het kinderdagverblijf. Dan is zaterdag Bas jarig (dus woensdag maar vast boodschappen doen). Ik dacht het klein te houden, maar als ik tel op het lijstje kom ik uit 24 volwassen en 20 kinderen (wanneer iedereen komt) verspreid over de ochtend en de middag, en onszelf niet meegeteld. Aangezien de weerverwachting slecht is en de meeste kinderen in de leeftijd tussen 1 en 4 zitten, zullen we ze toch echt binnen bezig moeten houden. Nou ja, de dag daarna wordt het dochtertje van mijn zus 1. Maar aangezien zij dan net verhuisd zijn, vieren zij het alleen voor familie (en die is niet zo groot).
Nog tips om de meute in bedwang te houden (behalve ze “letterlijk” zoet houden met snoep en chips) ?!

Dat lucht al even op.

Groetjes,

Marijke

Pffffffffffffffff…hoe bedoel je druk.

Ik weet maar 1 tip zo gauw, en dat is een kamer “inrichten” tot kinder-speelkamer.
Heeeeeeeeel handig is dat.
Gewoon op 1 kamer allemaal spelletjes neerzetten en als het kan een tv met video (of dvd ) en dan kunnen ze daar lekker film kijken, spelletjes doen etc.

Scheelt echt wel.
Tuurlijk zijn de kids ook wel beneden, maar vaak vinden ze het ook wel erg “stoer” om een kamer speciaal voor zichzelf te hebben

Heel veel succes!

Groetjes, mamma van Stephan

idd lekker druk ja

ja richt een hoekie in waar ze mogen spelen versier het leuk

zal het niet weten,want hier komen niet zoveel kindjes over de vleor

Ach in de praktijk is het het tot nu toe altijd meegevallen (ik zie er vaak teveel tegenop). Alleen heb je zelf geen tijd om bij te praten met iedereen. Zo kan ik wel kijken of mij “de pet” ook past, want waarschijnlijk zal ik ook nu en dan politie-agentje moeten spelen. Om de kinderen alleen boven te laten spelen zie ik (gezien hun gemiddelde leeftijd en het feit dat ze overal bij kunnen) ook nog niet zo zitten. Gelukkig is Wendy in juni jarig, dan ga je er stiekem een beetje vanuit dat ze buiten kunnen spelen.

Gr.

Nou das inderdaad erg druk, ik hoop dat je een groot huis hebt joh. Alvast veel plezier gewenst in ieder geval hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003