Ik moet het toch even kwijt, want we gaan een druk weekend tegemoet en ik zal dan ook blij zijn als we dat weer achter de rug hebben. Ik werk vrijdag de hele dag en donderdag van 13 tot 21. Vrijdag gaat mijn zus verhuizen en Casper (mijn vriend) helpt mee. Dus de kinderen hebben geen vrijdag papadag, maar gaan een dagje extra naar het kinderdagverblijf. Dan is zaterdag Bas jarig (dus woensdag maar vast boodschappen doen). Ik dacht het klein te houden, maar als ik tel op het lijstje kom ik uit 24 volwassen en 20 kinderen (wanneer iedereen komt) verspreid over de ochtend en de middag, en onszelf niet meegeteld. Aangezien de weerverwachting slecht is en de meeste kinderen in de leeftijd tussen 1 en 4 zitten, zullen we ze toch echt binnen bezig moeten houden. Nou ja, de dag daarna wordt het dochtertje van mijn zus 1. Maar aangezien zij dan net verhuisd zijn, vieren zij het alleen voor familie (en die is niet zo groot).
Nog tips om de meute in bedwang te houden (behalve ze “letterlijk” zoet houden met snoep en chips) ?!
Dat lucht al even op.
Groetjes,
Marijke