Druk worden van ventolin?

hoi hoi

ben afgelopen dinsdag met lieke bij ha geweest omdat ze maar bleef hoesten en ze raakte het niet kwijt.
De ha gaf ventolin puff. Het helpt wel, verkoudheid zit erg los nu! Ik moet de ventolin gebruiken tot verkoudheid over is en dan stoppen.
Nu merk ik als ze ventolin heeft gehad dat ze helemaal hieper de piep wordt! ze rent het huis door en doet alles wat niet mag. Grrrrrrr Gelukkig is ze er niet ziek van en heeft geen koorts. Maar druk is ze… zijn we van haar niet gewent!
Kan dit van de ventolin zijn?

Groetjes Gytha

Geen idee, staat daar niks van in de bijsluiter? Anders even bellen naar de apotheek, die weten dat vaak wel!

Hopelijk is ze snel weer beter.

Groetjes Frauk

dank jullie wel! Waarschijnlijk toch van ventolin. Het snot loopt de hele dag uit haar neusje dus het zit echt wel los nu!
Ik had net even iemand gebeld van wie het zoontje ook ventolin krijgt. Ze zei ook ik gebruik het alleen bij verkoudheid want hij wordt er zo hyper van!
Wordt er gek van zei ze!
Dus waarschijnlijk komt het toch daar vandaan! Ik ga het dus zeker niet langer gebruiken dan nodig.

Groetjes Gytha

ja milo wordt er ook hyper van. maar ik gaf de ventolin alleen snachts want dan slaat de benauwdheid toe en slaapt hij aardig erop

x Floss

In de bijsluiter staat hyperactiviteit bij kinderen.
Wij hebben het ook bij Cas gezien.
Hij lag in het ziekenhuis ivm hyperreactiviteit van zijn longen, overdag stuiterde hij door zijn kamertje en 's nachts lag hij aan de zuurstof!
Het is bij ieder kind/volwassene verschillend, ik heb nergens last van met mijn ventolin.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Heb zelf als experiment van de dokter een keer ventolin gekregen en ik zat daar met hartkloppingen. Vroeg hoe dat kon en hij vertelde me dat het lichaam als reactie adrenaline aanmaakt, dan gaan de longblaasjes openstaan. En ja… Van adrenaline krijg je ook energie natuurlijk.

Daarom dus waarcshijnlijk…

liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Het is indd een bijwerking van ventolin, maar Dylano heeft er gelukkig geen last van.
De ventolin is ook alleen voor pure benauwdheid dus zodra die weg is stoppen.
Ook al is de gewone verkoudheid niet over.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Hoi,

Ander mowet je even navragen of je het van een ander merk mag hebben. Er zijn vergelijkbare maar die misschien net die bijwerking niet heb of minder. Het komt niet altijd alleen maar doordat je adreline aanmaakt.

Groetjes

lon106

Mijn dochtertje heeft ook ventolin en naar dat ze hem gebruikt heeft word zo ook een beetje drukker.
eerst dacht ik dat zal wel aan mij liggen tot dat ik op ikkeben.nl aant neuzen was tussen de forums.
mijn dochtertje heeft ventolin en flexotide… Ventolin gebruikt ze bij elke verkoudheid omdat ze dan zo erg benouwd is.
flexotide gebruiken we nauwelijk alleen als de arts het zegt!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers