Druk spelen en veel spugen

Hallo meiden,

Dani kan sindskort draaien van rug naar buik en doet dit dan ook regelmatig in de box. Hij moet hier nog wel moeite voordoen, dus het is af en toe een driftig gespartel in de box en veel gemopper en gejammer. Eerst ging ik gelijk naar hem toe, maar nu laat ik hem ook af en toe maar jammeren, want anders blijf je lopen en hij moet denk ik ook leren dat ik niet bij elke kik kom.

Nu heeft hij de afgelopen dagen ook dat hij veel spuugt. Ik denk dat dit komt omdat hij zo druk is en dat daardoor zijn eten terugkomt?
Herkennen jullie dit? En dat drukke gedoe in de box? Soms lijkt het of hij er helemaal geen plezier in heeft, omdat hij zoveel wil en dat kost hem moeite. Hem maar gewoon laten??
Verder een vrolijk mannetje hoor, maar enorm druk.

Liefs!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi

Ik heb in een boek gelezen dat babys vaak boos worden als ze iets graag willen al maar het niet wil lukken!Dus dat ze in gedachten al verder zijn dat dat ze kunnen dus ik zou gewoon lekker zo laten oefenen komt het vanzelf wel!
Ik weet van Jamie die heeft al van begin af aan namelijk als hij gegeten heeft en gaat druk doen komt het eruit dus die laat ik eerst effe rustig half uurtje omhoog zitten voordat hij wat kan ,ik weet vind hij niet gezellig soms maar ik ga dan met hem praten enz om hem af te leiden,gewoon effe rustig laten zakken!
Wij kunnen ook niet eten en dan gaan sporten gelijk denk ik dan maar!
Succes

Lilypie Kids birthday Ticker

Hij wordt inderdaad echt boos en begint dan te huilen (soms echt hysterisch). Ik weet dat dit echt alleen kwaadheid is. Want als ik hem pak is het gelijk weer over. Hij is gewoon gefrustreerd…

En dat spugen dat moet haast wel met dat drukke gedrag te maken hebben denk ik. Ik zou ook niet zo goed weten hoe ik hem wat rustiger kan krijgen. Het enige wat dan helpt is hem oppakken, maar ja daar kan ik ook niet elke keer aan gaan beginnen.

Dylano begon ook weer meer te spugen toen hij begon te rollen enzo, dus veel drukker was. Moet zeggen dat het nu weer een beetje afneemt dus zeer zeker herkenbaar

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hier ook hetzelfde.
Roy kan ook sinds kort van rug naar buik rollen. Spuugt ook meer dan voorheen.
Verder een heel vrolijk mannetje, maar wordt inderdaad ontzettend boos als iets niet lukt. Kan echt een driftkikkertje zijn en dan gaat meneer nog meer spugen.

Gr. Marieke

beebiehofkens.beebiesite.nl" border=0>

Marieke wat doe jij als Roy dan zo driftig wordt? Ga je hem helpen, laat je hem zelf even aanklooien?

Ik laat hem eerst even aanklooien. Meestal lukt het hem uiteindelijk wel, maar doordat hij zo driftig wordt, concentreerd hij zich volgens mij meer op het driftige dan op het omrollen. Dan ga ik op mijn hurken zitten en kijk ik hem aan. Roy gaat dan lachen en dan vergeet hij dat hij boos was. Daarna lukt het hem meteen. Sinds 3 dagen is het binnen een keertje knipperen met je ogen gebeurd. Tjoep en meneer ligt op zijn buik. En trots dat ie dan is!

Gewoon even laten doen, dan leert hij het het snelste.

Gr. Marieke

beebiehofkens.beebiesite.nl" border=0>

Ja, ik herken het ook. Vanochtend lag Eva heel druk te spelen en met haar beentjes te wippen. Ze rolde op haar buik en toen kwam er, net toen ik haar op de arm had, een golfje pap en sap uit. het komt gewoon doordat ze zich te druk maken dan. Ze wordt ook boos als ze iets wil en als het dan niet lukt. Eerst laat ik haar het zelf proberen. Lukt het niet, dan help ik haar en dan is het weer goed!

Groetjes Rainbow, trotse mama