Soooooo, sinds Eva naar school gaat (sinds vorige week) staat de aan-knop op de hoogste stand! Ze is enorm druk! Ik dacht juist dat kindjes moe zijn na een schooldag, maar bij haar is het tegenovergestelde het geval. Ze danst en zingt en doet gek. Ze verzint zelf liedjes over kindjes uit haar klas en ze loopt raar. Ze is echt helemaal hieper de pieper als ze gaat slapen! Afgelopen vrijdag had ze in bed overgegeven, ik denk gewoon van de drukte (ze was donderdag ook jarig en laat gaan slapen). Ik dacht dat ze zaterdag dan wat rustiger zou zijn, maar niks hoor! Ik denk dat ze nog wel een dipje zal krijgen…zijn jullie kindjes ook zo druk na school, of juist niet?
En vertellen ze jullie wat ze op school hebben gedaan? Eva niet. Of ze vertelt duidelijk een onzinverhaal, bv dat X veranderde in een roze olifant! Ik wil graag weten hoe het was, met wie ze speelt enzo, maar mevrouw vertelt niet veel. Ik zou weleens willen zien hoe ze het doet in de groep, ik heb al eens stiekem staan kijken bij het schoolplein, maar helaas waren de kleuters toen niet buiten! Ze komt thuis met stickers die ze dan van ’ iemand’ heeft gekregen, dus het zal wel goed zijn allemaal, maar had je maar eens een camera he!
Groetjes Rainbow