Droom?

Hallo mama’s

Vannacht rond 02.00 uur werd Joey ineens keihard krijsend wakker… Hij huilde heel hard en paniekerig, terwijl hij al 3 maanden nooit wakker is geworden 's nachts. Mijn vriend heeft even zijn handjes vast gehouden, en toen sliep hij ook zo weer in…
Kan het zijn dat hij een enge droom heeft gehad ofzo? Of dromen baby’s nog niet?

Groetjes Anouk

[img]http://b1.lilypie.com/EA3Mp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ik weet niet meer hoe oud Joey is? Kan me herinneren dat hij rond de 4 maanden is, maar weet niet of ik er naast zit. Sorry anders.

Baby’s gaan rond de 9 a 10 maanden dromen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Of ze al kunnen dromen weet ik eigenlijk niet, maar bij ons is het ook weleens gebeurd dat onze kleine ineens wakker werd en echt een schreeuw gaf. Toen we bij hem gingen kijken sliep hij alweer. Zal dus toch een droom of een andere prikkel zijn waar ze ineens wakker van schrikken. Omdat ze zo moe zijn slapen ze waarschijnlijk daarna gewoon weer door.

Kan het een sprongetje zijn? Erik had het ook wel eens tijdens een sprongetje (en nog steeds). Dan slaapt 'ie toch iets onrustiger. Dromen lijkt me niet bij vier maanden (als hij tenminste vier maanden is).

Groetjes!

Lijken me inderdaad eerder prikkels of zo, Morgan heeft dat ook wel eens. Enne kunnen ze niet dromen Mriek?? Ik heb Morgan toch heel wat flessen leeg zien drinken toen ze nog heel klein was in haar slaapjes

Groetjes,

Michèle

Huh? Ikke niet begrijp…

Groetjes!

Ja Joey is vier maanden ja, dus misschien is dromen inderdaat nog een beetje vroeg dan. Wat het dan wel geweest is weet ik niet… Hij heeft zijn sprongetje geloof ik al haast gehad… Tenminste, die ellendige strijd van ruim een week geleden is helemaal voorbij sinds we zijn ritme hebben omgegooit. Eigenlijk gaat het verder wel goed met hem nu. Ach, even afwachten of hij vannacht weer zo huilt, het zal vast wel niks ergs zijn, want hij is vandaag net zo vrolijk als anders

Groetjes Anouk

[img]http://b1.lilypie.com/EA3Mp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

baby`s dromen wel degelijk hoor alle invloeden van die dag worden dromen kijk maar eens op de prenatal site hier heb ik ook een kopie gemaakt ook berkay word vaak zo wakker zeker 2x per week.

Baby’s dromen meer dan volwassenen
Je baby droomt veel meer dan jij doet. Hoe ouder je baby wordt, hoe minder hij droomt. Baby’s brengen dus minder tijd door in de diepe slaap dan volwassenen. Je zult zien dat je het merkt als je baby minder gaat dromen en meer tijd in de diepe slaap doorbrengt. Zo zie je maar, ook slapen en dromen kennen hun eigen mijlpalen.

Babydromen en nachtmerries?
Baby’s kunnen ook nachtmerries hebben. Welke enge verhalen of beelden ze dan zien, of waarover ze dromen, kunnen we niet zeggen. We kunnen eigenlijk alleen maar zien en horen dat ze een nachtmerrie of een enge droom hebben. Tien tegen een dat jij het ook wel eens bij je kleine hebt gezien. Opeens slaakt hij een gilletje, ademt hij onregelmatig en gooit hij abrupt zijn armen in de lucht. Niets om je zorgen over te maken hoor! Maak je baby niet wakker, tenzij de droom echt te erg wordt.

groetjes

Your the best thing that ever happned to me!!!

Weer wat geleerd!

Erik heeft het ook wel eens hoor, maar hier voornamelijk tijdens sprongetjestijd. Zal dan misschien extra gevoelig zijn voor prikkels en dan slapen ze sowieso natuurlijk onrustiger.

Ik hoop op een rustige, gilvrije nacht voor jullie!

Groetjes!