Dromen!

Lisa gilde gisternacht heel hard; pappa!!!
Denn kwam bij Lisa aan en vroeg wat er was. Ze wilde bij ons liggen want ze had gedroomd. Dus Denn vroeg waar ze over had gedroomd. Over lama’s zei Lisa.
Dus Denn vroeg wat die lama’s dan deden.
Lisa zei; kriebelen aan haar oor!!!
Hihi.
Ze ging lekker bij ons liggen.
De volgende ochtend wist ze nog precies wat ze had gedroomd; lama’s die aan haar oor kriebelde.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

hihi, wat een grappige droom!
Beter dan een spugende lama

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Ja, hoe komt aan ze aan die lama´s. Dacht hetzelfde als oma Elly.
HiHiHI.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

hahaha ja ikke ben ook zeker benieuwd of je weet hoe ze aan die lama kwam joh. Evianne begint hier nu net te kletsen in dr slaap. Steeds maar 1 woordje wel, maar wel heel grappig. Ze heeft het dan over mamma, pappa, baby en oma.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Grappig!
Vooral ook dat ze het onthouden heeft

Groetjes, mamma van Stephan

Ik heb geen idee hoe ze aan die lama kwam. We zijn niet bij de lama’s wezen kijken pas geleden.
Lisa heeft ook een hele tijd gehad dat als je 's morgens aan haar vroeg of ze nog gedroomd had dat ze dan zei; over koeien.
Dat kwam omdat toen we op vakantie waren in België we vaak koeien hoorde loeien.

leuke droom! lama’s gezellig, maar kriebelen dus wel

ik droom meestal dat ik enorm allemaal dingen moet doen, veel lopen, veel deuren. dat je helemaal moe wakker word. kan je beter kriebel lama’s hebben, ga het proberen vannacht

mo

Nou, dat van dat dromen zo heb ik er nog een. Ik heb gedroomd tijdens mijn vakantie dat ik aan het bevallen ben en de kleine zelf opgevangen heb. Ik kon toen ik wakker werd nog precies voelen hoe het was toen ik de kleine in de arm had. Glad, glibberig en lekker warm. Het was net echt. Ja en ik weet ook nog wat ik krijg en hoe de naam is. Typisch hé.

Nou Daan gilt alleen maar in zijn slaap. Die praat nog niet. Is ook raar, sta dan bijna naast het bed. Luister nog een keer en blijkt dat ie droomt. Slaap ik ook weer verder.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Vanmorgen vroeg ik aan Lisa wat ze had gedroomd en toen zei ze dat ze over olifanten had gedroomd. Toen ik vroeg wat ze deden zei ze heel nonchalant; nou gewoon praten!!!
Hihi ik zag het al voor me 2 olifanten gezellig aan de babbel met elkaar.

ik lig naast mijn stoel. Errug grappig. Hihihi. Praten ze met hun mondjes of hun slurf? De olifanten bedoel ik dan

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Haha dat heb ik niet gevraagd. Zal ik volgende keer eens doen.

Ik vraag dus nu wat ze vannacht gedroomd heeft. Moest ze heel goed nadenken (lees verzinnen, want volgens mij wist ze het nu echt niet meer) zegt ze; over poesjes.
En wat doen die poesjes Lisa?
Lisa; miauwen!!
Niet zo spectaculair dit keer, maar ze is al een tijdje wakker dus nu heeft ze het echt uit haar duim gezogen. Voortaan zal ik het vragen als ze net wakker is.

Hahaha heel gezellig hoor, twee olifanten. Laat ze maar eens gezellig hier langs komen Lisa.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

grapig he, lisa heeft wel grapig dromen hoor ,gelukkig maar .

groetjes marielle mama van tanja