Droger kapot en fijne schoonmama

leuk, nee echt niet heb gisteravond de droger uit gezet want het was al vrij laat kom dacht ik vanmiddag laat ik hem aanzetten had eeerst niks door geen electra tv was uit pc was uit essent gebeld effe het test knopje aan doen weer geprobeerd en ja hoor kapot kortsluiting gehad.

want alles was weer uit schooonma gebeld breng de was hiermaar ja kan niet heb ik gezegd moet nog veel doen en zegt ze ik heb je al vaak gezegd dat je het pluizen filter moet schoonmaken ja kom heb ik gezegd daar krijgje geen kortsluiting van pluizen filter maak ik van de deur elke keer schoon als de droger gebruikt is en onder het filter zat niks in dat hoeft niet zo vaak heb ik gezegd .

ja dan weet ik het ook niet leker makelijk om mij weer de schuld in de schoenen te schuiven heb effe een potje zitten janken net ze vraagt geregeld heb je het filter al schoongemaakt. en dat soort dingen

waar bemoeit ze zich mee als je het filter niet schoonmaakt kunje brand krijgen maar geen kortsluiting.

altijd heeft ze wel weer wat heb jeje kleding kast al opgeruimd samen metje moeder grrrrrrrrrrrrrrr k wijf .

mijn vader zei hij is gewoon op

welnee hoor je kunt geen korstsluiting krijgen door pluizenfilter.
Je verhaal komt klinkt me bekend in de oren!
Ik heb zelf ook zo’n schoonmoeder, over al mee bemoeien en weet over iedereen wel iets. Houdt ook alles in de gaten en dat heb je dat niet gezien in de buurt??
pff Ook met lieke probeerd ze zich te bemoeien.
Als ze bv naar bed gaat heb je in de luier gekeken??? OOOOO dan krijg ik het he.
Dan zeg ik wie zijn kindje is het die van ons of van jou?? Geniet maar van je kleinkind en wij weten wel hoe we haar moeten verzorgen!!

Pfffff de ene dag kan ik er beter tegen dan de andere. Voor lieke is ze super hoor dat wil ik ook ff zegen.

Weet hoe het is meis en tips heb ik ook niet als van je af praten.
Kan me voorstellen dat je je op zo’n moment rot voelt.
Probeer er boven te staan ook al is dat moeilijk.

succes
Groetjes Gytha

weetje wat het is met haar had verteld dat mijn moeder me zou helpen wanneer wisten we nog niet maar gelijk weer vragen heb je de kast al opgeruimd nee heb ik gezeg komt wel als ik tijd heb

maar wat ze me vandaag heeft geflikt krijgt ze nog maar ze bieden het aan
komen ze het zelf maar ophalen krijg vanavond de juf van kevin dan wil ik de boel opgeruimd hebben

heb het maar aan het wasrekje gehangen op de ouderwetse manier en op de verwarming morgen zie ik wel weer

heb mijn man al gebeld die zou komen kwam dus niet kjkt vanavond de stekker wel na zei hij heb gehuild en gezegd ik krijg weer de schuld lekker makkelijk

het was goed was nog klam maar het pluizenfilter van de deur was ok wat vochtig dus ik dnek dat er lekkage is geweest en de qwater bak was leeg gister leeggemaakt

Ach meid toch
Laat ze lekker kletsen
Dat soort dingen kunnen gewoon kapot gaan
Ik had voor 1 maand terug een wasmachine die stopte
Dat ding was nog geen 2 jaar oud
Ach ja garatie verlopen je kent het wel
Dus een nieuwe moeten kopen
Ik droog mijn was altijd op rekjes of buiten
Ik had een droger gebruikte hem bijna nooit
Maar laat je niet gek maken door je schoonmoeder

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Kapotte apparaten en schoonmoeders, je kan heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed zonder ze!!!

Heb eigenlijk geen idee wat nu het ergste is…