leuk, nee echt niet heb gisteravond de droger uit gezet want het was al vrij laat kom dacht ik vanmiddag laat ik hem aanzetten had eeerst niks door geen electra tv was uit pc was uit essent gebeld effe het test knopje aan doen weer geprobeerd en ja hoor kapot kortsluiting gehad.
want alles was weer uit schooonma gebeld breng de was hiermaar ja kan niet heb ik gezegd moet nog veel doen en zegt ze ik heb je al vaak gezegd dat je het pluizen filter moet schoonmaken ja kom heb ik gezegd daar krijgje geen kortsluiting van pluizen filter maak ik van de deur elke keer schoon als de droger gebruikt is en onder het filter zat niks in dat hoeft niet zo vaak heb ik gezegd .
ja dan weet ik het ook niet leker makelijk om mij weer de schuld in de schoenen te schuiven heb effe een potje zitten janken net ze vraagt geregeld heb je het filter al schoongemaakt. en dat soort dingen
waar bemoeit ze zich mee als je het filter niet schoonmaakt kunje brand krijgen maar geen kortsluiting.
altijd heeft ze wel weer wat heb jeje kleding kast al opgeruimd samen metje moeder grrrrrrrrrrrrrrr k wijf .
mijn vader zei hij is gewoon op