hoihoi
rare vraag kevin heeft nu al weer een tijdje last van droge en rode knieholtes waar zou dit door komen laatst klaagde hij ook al over pijn .
als niet in bad is geweest heeft hij er ook last van
angelique
hoihoi
rare vraag kevin heeft nu al weer een tijdje last van droge en rode knieholtes waar zou dit door komen laatst klaagde hij ook al over pijn .
als niet in bad is geweest heeft hij er ook last van
angelique
Hallo…
Lijkt het misschien een beetje op exzeem? Ik herken het heel erg. Mijn zoontje heeft een gevoelig huidje en daar lang last van gehad. Ik smeerde er vaseline-lanette creme op van de huisarts. dat hielp goed. Een andere vette creme is misschien ook goed? Misschien dat het komt door het warmere weer?Dat het in de knieholtes gaat ‘zweten’ ? Het is maar een idee hoor, zeker weten doe ik het niet.
Gr Sandra
heb de huisarts al gebeld hij krijgt weer zalf voorgeschreven hij is super vatbaar zeide ze al hij heeft het al eerder gehad het schilfert nu ook wat
angelique
hoi
gebruik je misschien wasverzachter??? dit schijnt ook niet zo goed te zijn voor gevoelige huidjes
Ik gebruik ook al een tijd geen wasverzachter meer. Daar kan mijn zoontje ook niet tegen, krijgt dan meteen een droge huid.
Gr Sandra
ik gebruik voor mijn zoontje sinds 3 weken creme van balneum en zn huidje is weer super zaccht en geen bultjes meer
Hai! Mijn dochter heeft hetzelfde. Ik smeer die plekjes nu in met vaseline elke avond en na elke douche en dat helpt erg goed. Als ik dat even niet heb gedaan krijgt ze een soort eczeem en in het ergste geval moeten we dan een paar dagen een creme van de huisarts smeren. Dat probeer ik te voorkomen want de huid wordt daar dun van. Maar vaseline helpt dus goed bij haar.
Succes! Groetjes
Sacha