Freubeltje en daar zit ook meteen het problem. Had Jada maar kroeshaar, dan wist ik wat ik er mee moest doen, maar haar haar en huid zitten overall tussenin. Dingen op alcohol basis droogt uit (zit veel in verzorging voor blanke mensen) en dingen op Vaseline basis zijn te vet (zit veel in verzorging voor donkere mensen)
Nu heb ik wel spulletjes die we hier gebruiken, maar toen we in NL waren hielpen die helemaal niets! Dus ik vrees dat ik het wiel weer helemaal opnieuw moet gaan uitvinden.
J heeft erg droog haar, maar wel krullen en geen kroes, het is niet zo stug als d’r vaders haar, maar meer zacht als dat van mij, daardoor pluist het heel erg.
J heeft een erg droge huid, maar geen donkere zoals d’r papa, die huid neemt echt “vet” op! Terwijl het er bij J op blijft liggen.
We verzorgen nu haar huid met bio olie, maar dat is ook niet goedkoop zeg! Rib uit mijn lijf! Ik denk idd dat ik op zoek moet naar producten voor gemixed kids, zoals mixed chicks, maar weer een rib uit mijn lijf, 22 euro voor een leave in conditioner!!! Hahahaha
Nou ik zal Oma even een hartaanval bezorgen net voor de kerst! Zou jij eens aan de moeder van het kindje kunnen vragen wat zij gebruikt?
Miss T; bedankt, ik ga zeker eens kijken!
Ok heeft een zusje van me een vriendinnetje met een Nederlandse moeder en Ghaneese vader, die zal me ook een lijstje opstellen dat we het in NL meteen kunnen proberen!