Drive da mama crazy-day

pfhhhhh! altijd zo frapant he ! als je jezelf nie goed voelt…dan is die kleine niet te genieten… zucht zo handig altijd en echt ik heb mijn beste acteertalent gebruikt…maar onderhands voelen ze dan toch wat denk ik !

vandaag ist kinderdagverblijf dicht,dus moest ik vrijnemen, omdat ik via het uitzendburo werk, kost me dat dubbel en kdv…en een dag nie werken… dus ik zat al te balen… dan zit ik nog met 2 dikke luiken…want ja me ene oog ging ontsteken en nu heeft het het andere oog aangestoken, flinke koorts gehad vannacht…

en ja hoor, pippy een mega ochtendhumeur, woord van de dag ? NEEEEEEEHHHHH… pfhhh nou ikke toch maar leuk doen met me kop van ijzer… ging ik ff afwasse…staat ze daar te schreeuwe…KIJKUHHHHH… ikke alles schoongepoets, mag ze op het aanrecht zitten …hoppa gaat ze met het water vervelend, kind nat ! … weer helemaal verschonen, gillend en krijzend, neeeeehhhh

vervolgens gaat ze nog 2 keer genadeloos op haar plaat… dik oog (net als mama…maar dan van het vallen) … owwww… nou heb ik dr om 12.00 uur op bed gegooid… gillen ofcourse… nou is ze net stil, halleluja, maar mama die is half ingestort !

(sorrie hoor moest ff mouwen…)
ben benieuwd wat het vanmiddag word, gelukkig belt papalief net dat hij eigenlijk nog doormoet naar het zuiden van het land, maar dat hij dat liever morgen doet, omdat het een mega puinbende is… halleluja … da scheelt weer voor de mama als de papa thuiskomt!

Ik kan alleen maar zeggen: herkenbaar. Heel veel sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

adem in…adem uit… haha alsof ik mezelf hoor praten
sterkte meisie… enne af en toe moet je blussen, niks mis mee!

We kunnen elkaar een hand geven. Hier vandaag idem dito. Zit zelf met voorhoofdsholte ontsteking. Rens z’n favoriete word was vandaag ook nee. Zelfs de hoek maakte vandaag geen indruk. Hij ging gewoon keihard staan te lachen in de hoek. gelukkig heeft hij vanmiddag lang geslapen en was hij daarna wel weer lief. Maar op dagen zoals deze is het soms moeilijk je geduld niet te verliezen.

groetjes ramona

nou ramona, ik hoop dat het voor jouw vandaag ook beter is, hopen dat ze allebei een beetje in de kerststemming zijn !

Helaas hier is het nog steeds Rens z’n favo bezigheid om mij gek te maken. Gisterochtend wilde hij geen brood eten. Dan krijgt hij 's ochtends ook geen koek of snoep. Daar heeft hij dus letterlijk heel de ochtend om lopen jengelen. Toen bedacht hij dat hij dan maar beter kon zeggen dat hij honger had. Lukte ook niet. hij krijgt dan gewoon om 10 uur z’n fruit en dan moet hij wachten tot de lunch. Anders kan ik de hele dag met eten achter hem aan gaan lopen totdat meneer een keer trek heeft. Maar goed was wel trots op mezelf dat ik niet toe gegeven heb. En hoe is het met pippy?

groetjes Ramona

hahaha goed zo meis, laat je nie gekmaken !

nou gisteren en eergisteren is ze poeslief geweest… en ze heb goed geslapen smiddags, nou ja maandag nie helemaal maar ja kan een keer gebeuren… ja als ze nie willen eten dan is mijn motto ’ dan nie, als je honger heb eet je alles, en anders heb je trek en geen honger! (lkkr streng) …
ik werk deze week maar 2 dagen inverband met sluiting van kdv, dus we hebben vrijdag nog samen, hopen dat ze me dan nie tot wanhoop brengt, want dat sta ik smiddags al bij opa op de stoep met haar campingbedje hahahahaa

Succes dan vrijdag. Hier heb ik vandaag mazzel. Mijn man is vrij dus die neemt Rens vandaag op sleeptouw. kan ik eindelijk eens lekker doorgaan met het huishouden. Lijkt het misschien weer eens op een huis ipv peuterspeelzaal.

groetjes Ramona