pfhhhhh! altijd zo frapant he ! als je jezelf nie goed voelt…dan is die kleine niet te genieten… zucht zo handig altijd en echt ik heb mijn beste acteertalent gebruikt…maar onderhands voelen ze dan toch wat denk ik !
vandaag ist kinderdagverblijf dicht,dus moest ik vrijnemen, omdat ik via het uitzendburo werk, kost me dat dubbel en kdv…en een dag nie werken… dus ik zat al te balen… dan zit ik nog met 2 dikke luiken…want ja me ene oog ging ontsteken en nu heeft het het andere oog aangestoken, flinke koorts gehad vannacht…
en ja hoor, pippy een mega ochtendhumeur, woord van de dag ? NEEEEEEEHHHHH… pfhhh nou ikke toch maar leuk doen met me kop van ijzer… ging ik ff afwasse…staat ze daar te schreeuwe…KIJKUHHHHH… ikke alles schoongepoets, mag ze op het aanrecht zitten …hoppa gaat ze met het water vervelend, kind nat ! … weer helemaal verschonen, gillend en krijzend, neeeeehhhh
vervolgens gaat ze nog 2 keer genadeloos op haar plaat… dik oog (net als mama…maar dan van het vallen) … owwww… nou heb ik dr om 12.00 uur op bed gegooid… gillen ofcourse… nou is ze net stil, halleluja, maar mama die is half ingestort !
(sorrie hoor moest ff mouwen…)
ben benieuwd wat het vanmiddag word, gelukkig belt papalief net dat hij eigenlijk nog doormoet naar het zuiden van het land, maar dat hij dat liever morgen doet, omdat het een mega puinbende is… halleluja … da scheelt weer voor de mama als de papa thuiskomt!