Als shania al lange tijd aangeeft niet meer te willen drinken, dan krijgt ze echt wel genoeg hoor.
Je moet niet teveel naar de cijfertjes kijken, dat maakt dat het heel gerfrustreerd gaat, zelf heb ik dat namelijk ook een tijdje gedaan, maar veel van geleerd:
Stijn kreeg rond die tijd 4 keer een fles, de fles van 11 uur kreeg hij niet meer omdat hij zo heel erg vast sliep.
En als je hem dan wakker zou maken dronk hij net weinig als jouw dochter nu ook doet.
Stijn kreeg rond 7 uur 180 aangeboden.
Rond 11 uur weer 180 aangeboden.
Rond 3 uur weer 180 aangeboden.
En rond 7 uur weer wat aangeboden.
Daarvan liet hij bij elke fles meestal ongeveer 40 cc staan en soms wel 80 cc of meer.
Stijn was altijd vrolijk, speelde heel leuk en wou gewoon echt niet meer melk.
Ik ben dus met 4 maand begonnen met de fruithapjes. Dus smorgens rond 9 uur kreeg hij wat en smiddags rond 1 a 2 uur. Daar zit ook heel veel vocht in.
Daarnaast kreeg hij diksap, ongeveer 40 cc.
En zodra je dus met iets meer vaste voeding begint gaan ze vaak ook groeien.
Liga is ook heerlijk, kun je ook prakken in sap of thee. HEERLIJK. Let op het is wel een extraatje, maar misschien wel goed om even een beetje op gewicht te komen.
Dus zoveel vocht kreeg Stijn ook niet en nu nog niet. Hij is gewoon een slechte drinker, nu nog. Als je de natte luiers maar in de gaten blijft houden. Ze hoeven echt niet bol te staan van de ontlasting hoor.
Misschien heb ik je geholpen…
Groetjes Wiets