Drinkt ie niet te weinig?

Gewoon doen waarvan jij denkt dat het goed is voor je kindje. Als hij er goed op reageert, prima.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja precies. helemaal met Mriek eens.

Your the best thing that ever happned to me!!!

oh jij woont in sweden daar is het heel anders dan hier wist ik niet

dan ken jij waarschijnlijk anette olson ok wel?

gewoon doen waar jij je leker bij voelt hoor tuurlijk begrijp ik je heel goed hoor mijn jongste zoon lust ok niet ale groente

toen hij baby was wel

Dames thee bevat geen caffeine maar theeine. Lijkt erop maar is een beetje anders. Wat wel minder is dat zwarte thee looizuur bevat. Melk in de thee neutraliseert dit weer. Willen we thee waar dit niet in zit en zo puur mogelijk is kom je uit op witte thee, anders groene thee. In Nederland is kabouterthee te koop. Natuurwinkels en de tuinen verkopen deze. Deze thee is speciaal voor kinderen. Of dit in Zweden ook verkocht wordt weet ik niet, maar witte en groene thee hebben ze denk ik wel

Groetjes,

Michèle

Ik heb begrepen dat baby’s juist géén groene thee mogen…ben er zelf superfan van, maar kan Erik dat dus niet geven. Ben de reden waarom even vergeten…haha. Enne, ik bedoelde ook de thee-variant van cafeïne natuurlijk…

nee nee groene thee mogen ze absoluut niet hebben hoor

Weten jullie toevallig of je rooibosthee mag geven? Ik drink dat zelf altijd en geef het Tim soms ook, omdat daar geen theeine in zit. Dacht zelf dat ze het wel mochten hebben.

Groetjes,
Sandra

Ja, rooibosthee mag. Je hebt er zelfs speciale babythee van, moet je maar even bij een natuurwinkel kijken.

Groetjes!

rooibos is geen thee Maar goed dat ik het weet, vind het zelf niet lekker maar kan het wel weer in mijn achterhoofd houden.

Groetjes,

Michèle

geef niet hoor…nee ik ken anette olson niet. ik heb wat op gezocht en kabouterthee inderdaad of rooibos thee … ach ja misschien ooit word het een thee leut hahah

Your the best thing that ever happned to me!!!

Huh? Hoezo is rooibosthee geen thee? RooibosTHEE lijkt mij dan toch thee?