Drinkschema van baby's van 0 tot 6 maand

Hoi allemaal wie kan mijn helpen met goede raad en ervaring

ik ben moeder van sylvano robby wirth geboren op 21 januari 2007 en heb nog een dochter van 9 jaar mijn zoontje drinkt al een geruime tijd 4 vlessen van 180 cc water en 6 afgestreepte schepjes voeding hij is nu ruim 3 maanden van buro mag hij niet meer hij is niet te dik maar ik vraag mijn af met deze warme dagen dan droog hij zo uit als niet voldoende vocht krijgt wie is het daar mee eens en wie heeft er ervaring mee dat buro anders zeggen dan eigelijk moet gebeuren om goede raad tekrijgen is er een moeder die het beter weet dan buro ook om mijn zoontje nog veel slaapt dan zeggen ze maak hem wakker
wat mag je hem geven wie geeft de kleine nu al wat anders dan dat het eigelijk zou mogen wat je op de verpakking leest

alvast bedankt voor je reactie

moniquegelderland@hotmail.com

heel goed van je Magdalena mijn grote zus

Hoi grote zus mama typt eeen berichtje ze vind jou geweldig nog even de fles geven voor je naar polen op vakantie gaat met je vader een kus van mama andrew en sylvano

voor jou grote zus magdalena mroz een dikke kus

Hoi,

Senna dronk met 4 maanden nog 5 flessen van 170cc, ze is eigenlijk net een ruime week terug naar 4 flessen van 240cc (210cc water + 7 schepjes).
Er is een rekensommetje voor hoeveelheid flesvoeding:
aantal kg x 150cc. Dus als je zoontje 5 kg weegt dan x 150cc is 750cc voeding.
En dan heeft de ene baby net weer iets meer nodig en de ander weer net wat minder.

Groet Vanessa mama van Senna.

Hoi,

Ik gaf mijn dochter ook tot 4,5 maanden nog 5 flessen van 200 cc of meer.
je moet gewoon doen wat jou goed lijkt en voelt. als het warm weer is mag je ook gekookt lauw water geven tussendoor of met diksap of thee.
ik maakte wel mijn kindje wakker om te eten maar dat is wat iemand zelf hanteert bij de opvoeding van zijn kind.

zelf kijk ik wel naar de verpakking maar dat blijkt niet te kloppen met wat het cb zegt. dus ik luister naar allebei en zorg ervoor dat mijn kindje groeit en tevreden is…mijn dochter ktijgt nu 4 flessen en een fruithap. (bijna 6 maanden)

Hallo,

Mijn zoon dronk met 4 maanden al 4 flessen aangezien hij ook al groente en fruit kreeg en tussendoor kreeg hij ook nog diksap of water.
Zelf maakte ik hem niet wakker hoor!
Ik voede hem wanneer hij het zelf aangaf.
Snachts slaapt hij verder goed door hij krijgt de laatste fles om 9 uur en slaapt dan tot 7 uur smorgens.
Hij word morgen 5 maanden.

gr. Debora

Mama van Ingairo en Ishando!