Drinken

Mijn kleine meid wilt veel drinken elke keer als ze haar beker leeg heeft (200ml) wilt ze er na weer 1 kan haar zo 3 bekers geven drink ze het gewoon op.
Maakt niet uit wat ik er in doe meestal is het siroop met veel water
is dat normaal? of?
Want als ze het niet krijg word ze toch boos dan is het huis te klein.
Heeft ze dat ook zo nodig of? ik geef het haar niet maar ben heel erg benieuwd hoe het komt. of iemand dit ook herkend.

Groetjes

Drinkt ze ook alleen water of gaat het haar alleen om de limonade?? Want als dit ook met water is zou ik haar suikers even laten controleren want dit is wel heel veel als dit de hele dag doorgaat.

Groetjes,

Michèle

Dat is idd wel veel. Mara drinkt als ik geluk heb twee bekers van 250ml op een dag, dat gebeurd niet vaak maar dat is misschien weer het andere uiterste. Ik zou haar ook alleen water geven en als de dat ook zo opdinkt zou ik even langs de huisarts gaan om inderdaad haar suiker te laten controleren.

XxX Mamsje Didi

Uit wat voor beker drinkt ze? Want hier dronk ons zoontje zo een rietjesbeker van 300 cc achter elkaar leeg en dronk graag nog meer. Tot we over gingen op de gewone beker. Toen werd het drinken een stuk minder. Bij hem was het pure gewenning om die rietjesbeker in zijn mond te hebben om zo lekker te kunnen lurken (beetje altijd-speen-in-de-mond-willen-hebben-principe).

Als je haar eerst iets te eten geeft voor je haar laat drinken? Drinkt ze dan net zo veel?

Ze wilt absoluut geen water hebben dan drink ze helemaal niet meer dan vertikt ze het om drinken ze lust echt alles behalve water en melk.
Mijn kleine meid is gelukkig ook nog nooit ziek geweest behalve verkouden dan ik maak me een heel klein beetje zorgen want heel veel drinken lijk mij niet echt heel goed dacht ik.

Ze drinkt uit een friso tuitbeker waar net 200ml in kan
want andere bekers wilt ze niet uit drinken alleen deze.
's ochtends krijgt ze eerst haar eten dan pas haar drinken dan komt ze na die beker weer aan zetten van nog meer en als die op is komt ze weer en ik daarna weer. echt een zuipschuit.

Groetjes

Misschien wordt het eens tijd om over te stappen op een gewone beker?!
Ik bedoel, ze is ruim 2,5 jaar, dus ze moet het kunnnen.
Misschien gaat ze dan vanzelf minder drinken.

Je zegt dat ze niet uit andere bekers wil drinken, maar als je de tuitbeker nou samen in de prullenbak gaat gooien, en uitlegt dat die alleen voor baby’s is, en dat ze al groot is?!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik wil haar nog even tot +/- 3jaar laten drinken uit de tuitbeker want ik wil even wachten met de grote stap tot ze dadelijk gewend is aan de baby die over enkele maanden ook komt. eventjes wachten dan ga ik aan een normale beker beginnen.

Zeggen dat ze te groot is er voor begrijp ze niet
Haar beker is echt heilig mag niemand aan zitten alleen als je er opnieuw drinken in stopt.
Als ik de beker weg zet word ze heel erg boos dan is het huis te klein dus ik denk dat ze het dan helemaal niet gaat begrijp als ik tegen haar ga zeggen van ‘‘zo nu ben je der te groot voor’’. en met der bij de prullebak sta.

Groetjes