Drinken

Misschien ben ik een zeur en moet ik blij zijn, maar Silvana drinkt zo veel op een dag, dat ik het echt niet meer normaal vind.
Ze vraagt super vaak voor drinken. Vanmorgen had ze binnen 2 uur 2 drinkbekers leeg gedronken en was aan de beker van Jacqueline begonnen.

Na het slapen vroeg ze weer om drinken, ik heb dit uitgesteld.
Net weer zeuren en zelfs huilen om een beker drinken. Ik heb haar een beker gegeven en deze was binnen 5min leeg. En vroeg weer voor nieuw drinken.

Als ik Silvana het drinken geef waar ze om vraagt, drinkt ze met gemak een beker of 6 per dag en als het kan ook nog zo af en toe wat uit Jacqueline haar beker.
Ik denk dat ze dus uitkomt op 1,5L per dag. Voor zo’n ukkie van zeg een kilo of 10 vind ik 1,5L drinken erg veel.

Ook haar luiers zijn veel sneller aan verschonen toe. Doe ik haar gelijk verschonen met Jacqueline merk ik dat de luier van Silvana veel zwaarder is dan die van Jacqueline.

Iemand enig idee of deze hoeveelheid normaal is? En zo niet > wat kan het dan zijn waarom ze zo veel drinkt?

Dankje voor je reactie en tevens voor de bevestiging van mijn vermoeden.
Morgenvroeg als eerste de huisarts opbellen dan maar.

Hoi,

Dat was ook mijn eerste gedachten.
Zou ook even overleggen met de dokter.

Gr, danielle

[img]http://b2.lilypie.com/7kXip1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Drinkt ze ook water, want als ze echt dorst heeft drinkt ze dat ook en ja dan zou ik de ha ook bellen. Maar als ze hem dan iet leegdrinkt dan zou ik het een paar dagen aankijken en gewoon water aanbieden en een paar keer op een dag wat anders

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Weet niet of het normaal is?! Of er richtlijnen voor zijn hoeveel een kindje max mag drinken.

Maar schrijf op wat je dochter drinkt per dag en bel even naar de assistenten van huisarts. Zij kan je ws al een heel eind helpen. Of wat je ook kan doen even hierover naar het cb bellen.

Wat ik denk dat het cb zal zeggen is het zelfde als Michelle zegt. Geef ze 2x per dag limonade (ochtend en middag 1 glas) verder daar rondom water.

Ze heeft vanmorgen ranja gehad, de beker was weer binnen no-time leeg en heeft nu weer van Jacqueline gedronken.
De rest van de dag ga ik indd eens water proberen…normaal krijgen ze eigenlijk niet alleen water.
Ik ga dat dan een paar dagen bijhouden en dan bellen.

Dankjullie voor de wijze raad :smiley:

Hylke drinkt regelmatig ook wel heel veel.
En dan is het opeens weer normaal voor een tijdje.

Wij geven trouwens ook alleen water tussendoor,
lekker drinken is voor een paar keer per dag.

M.