Drinken

Hoi, Heb nog een vraagje

Hoeveel moet een baby van 12 wk drinken.

Ik geef borstvoeding en het gaat op zich heel goed. Kelvin drinkt nu 5 x per dag en komt ong. om de 4 uur maar sinds 2 dagen komt ie ook weer 's nachts. Geef ik hem nu te weinig?

Hij krijgt heel soms ook een flesje als ie gaat logeren ofzo Maar nu weet ik nniet hoeveel er in het flesje moet de laatste was het 120 cc maar dat ik alweer 7 wk geleden en toen had ie nog 7 voedingen weet iemand dit.

En wat kan je tegen spugen doen dit is niet altijd…

bedankt,

Hallo,

Je geeft zeker niet te weinig bv. Om de 4 uur is goed. Meer moet er ook wel niet tussen zitten. Dat je kleintje sinds 2 dagen ook weer even 's nachts komt vragen ligt waarschijnlijk aan een groeispurtje. Dit is normaal tussen 10 en 13 weken.
Als je kleine man gaat logeren, krijgt hij dan afgekolfde melk of poedermelk? Flesjes afgekolfde melk kan je tot 130 cc geven. Poedermelk hangt af van het gewicht van je kleintje, maar dit staat op de doos.
Hopelijk ben je er wat mee.

Groetjes,

Tamara

Hoi bedankt voor je reactie… Over die groeispeurt hoelang duurt dat vond het eerlijk gezegt wel lekker dat ie uitsliep

Hey,

Groeispurtjes variëren in lengte. Ze kunnen van een dag tot een dikke week duren. Je kan ook proberen om het laatste flesje tegen 23u30 te geven, dat kan ook helpen om terug de nacht door te slapen. Ik hoop voor jou dat je kleine man weer snel zijn nachtrust neemt!

Groetjes,

Tamara

kan ook een ontwikkelings sprongetje zijn.
dat is rond 12 weken en kunnen ze hangerig, hongerig van zijn en kunnen slecht gaan slapen.
Je zult merken dat hij dadelijk ineens weer iets nieuws kan.

groetjes gytha

Hoi,

Mss effe verduidelijken dat mijn groeispurtjes en Gytha haar ontwikkelingssprongetjes hetzelfde zijn… Het is me wat met de verschillen in de Nederlandse taal tussen België en Nederland

Groetjes,

Tamara

oh hahahahahhahahahah

woon toch ook tegen belgische grens hahahahah

groetjes gytha

Hoi allemaal bedankt. Dan maar hopen dat het snel over gaat. Hij probeert nu wel om te draaien naar zijn buikje maar dat lukt nog niet helemaal. Hij ligt wel sinds vandaag iets langer op zijn rug en kan wat langer in de box liggen.

Ik geeft hem meestal om 23.00 voor het laatst de borst.

O ja hoe kan ik aan zoon dingentje komen waar staat dat ie zo oud is en en zoveel mimuten wat bij jullie onderaan staat bedankt.

dat noemen ze banners, bij elke banner staat wel een site vermeld kijk maar ff.
en deze moet je dan in je profiel bij je handtekening plaatsen.

groetjes gytha