Hmmmm, vandaag hadden we aan het kdv doorgegeven dat Eva niet meer uit de fles mag drinken. Ze hebben dus netjes meerdere keren geprobeerd om haar een tuitbeker te geven, maar die smeet ze accuut weg! Ze was not amused en weigerde te drinken. Hier krijgt ze dan dus niks, maar daar vinden ze drinken zo belangrijk, dat ze haar gewoon de fles hebben gegeven…Tja, hoe leert ze het dan? Ze hebben het wel geprobeerd, maar ze hebben natuurlijk geen tijd om 10x op een dag met Eef te oefenen…Dat schoot dus niet op.
@Michelle: ik heb die Nubyfles zien staan…Ik durf 'm niet zo goed te kopen, want dadelijk wordt dat wéér niks? Je bedoelt die met een rietje? Of een beetje die bidon? Drinkt Dylano dan aan zo’n klein tuitje a la een wielrenner? Of hoe ziet dat tuitje er dan uit?
@Lisan: fijn dat Eva niet het enige kindje is dat zo’n moeite heeft met drinken uit bekers! Ja, dwingen lukt hier ook niet. Het zal ooit wel goed komen, maar toch! Jouw dochtertje is dan een vb dat het ooit gaat lukken en ze niet op haar 18e in de disco uit een fles drinkt! Hahaha!
Aangezien Eva de beker direct weg smeet, denk ik toch dat het desinteresse is. Gemakzucht. Ze kan nu snel klokken en dat lukt haar met die bekers niet. Ze maakt allerlei geluiden met haar tongetje, kan haar mondje alle kanten op bewegen, dus daar ligt het ook niet aan! Op het kdv was het dus ook drama! Als ik morgen tijd heb, ga ik misschien even naar het inloopspreekuur op het CB, al is het daar altijd stervensdruk met mama’s die hun kindje willen wegen…Zelf een logopedist bellen…kan, maar dan moet ik het misschien zelf betalen? Ik ga eerst nog even informeren…Hopelijk lukt het Eva ook om normaal te drinken en ook om dan normale hoeveelheden binnen te krijgen!
Groetjes Rainbow, trotse mama