Drinken uit gewone beker

Merel drinkt ook al een tijdje uit een gewone beker. Een tuitbeker hebben we haast niet gebruikt. Wel krijgt ze de melk bij het brood nog uit een fles. Ik ben er ook nog niet mee bezig om die uit een gewone beker te geven. Het is voor mij nog te veel een gewoonte om de melk uit de fles te geven.

Groetjes Natasja

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - kringeldingetje op 24 Feb 2010 21:13:10

quote:
Wat een toffe kindjes hebben wij toch. Dylano eet inmiddels wel vers fruit maar alleen geprakt Geef ik het zo tuft hij het uit *zucht* Echt dat kind van mij is te lui om te kauwen, behalve als het koek is

We kunnen maar beter zorgen dat die twee niet trouwen Michelle. Ik bedoel, twee van die luie varkentjes…dat wordt straks alleen soep eten met een kunstgebitje in. Zegt Dylano: ‘Schafje, maf if fan jou de gepfakte affelmoef?’ Eva: ‘Tuuflijk dafling, wif je het in een flef?!’ Hebben ze nooit leren drinken uit een beker en nooit fruit leren HAPPEN! Eva is ook lui hoor, maar ze eet zo zonder morren hele stukken vlees weg (nou ja, bij wijze van dan) en bij koekjes kost het kauwen haar ook 0,0 moeite. Het is maar net wat prioriteit is. Enne…Dylano doet niks beter dan Eef hoor…die eet namelijk óók vers geprakt fruit op het kdv! Ze staan nog steeds quite! Alleen kan Eva geen Houdini-trucs zoals Dylano met zijn slaapzak!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Rainbow en Michelle. Lekker stel hebben jullie toch he

Groetjes,

Michèle

@Rainbow

@Michèle
Ooit zal het wel goed komen toch
Hij wil tegenwoordig zelfs zijn boterham weer gevoerd hebben als het stukjes zijn, dus vouw hem nu maar dubbel dan gaa het nog iets, al heeft hij het liefst dat ik hem vasthoudt zodat hij alleen maar een hap hoeft te nemen

Maar aan andere kanten is hij totaal niet lui, hij wil alles altijd maar opruimen, zodra ik mijn laatste slok thee op heb, staat hij al klaat om het theeglas nar de keuken te brengen enzo.
Speelgod opruimen vind hij fantastisch. Vieze luier weggooien is een feest. "s avonds zijn vuile kleren in de was gooien dikke pret. Echt ik heb gewoon een gek lief heerlijk kind

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Joey drinkt echt niet uit een egwone beker hoor! Ik ben daar met een maand of 8 mee begonnen omdat het 'moest’maar eigenlijk vond ik het toen al onzin… Op de kdv’s waar ik heb gewerkt krijgen de kindje svanaf 2 pas een beker, en dat vind ik ook een mooie leeftijd! Ze mogen toch ook wel 2 jaartjes klein kind zijn, uit bekers en glazen gaan ze nog jaaaaren drinken later!
Joey drinkt nu melk uit een flesje en de rest uit een tuit zonder antilek, en alleen als ik hem help… Hij begrijpt nog steeds niet dat hij zijn hoofd achterover moeten houden zodat er wat uit komt!

Lilypie First Birthday tickers

Michelle, ik denk ook dat ‘makkelijk’ een beter woord is dan ‘lui’. Eva is hetzelfde. Ze kan heel makkelijk doen, zo van: voer me maar even, maar ze ruimt ook spullen op en loopt het hele huis door met was. Het is meer dat ze zelf willen bepalen wat ze wel en niet willen doen. Eva kan veel, maar wil dat niet altijd laten zien!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh maar morgan vind het ook maar wat makkelijk als ik der tuit voer aan der eten laten voeren mag dan weer niet, maar wel toetjes die mag ik weer wel voeren nu. Maar opruimen doet ze de hele dag. Ook op het kdv zijn ze blij met haar extra paar handjes

Groetjes,

Michèle

joehoeeeee hij heeft vanavond uit zijn rietjesbeker gedronken Hoe lang zal hij dat nu weer pikken

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers