Drinken uit fles

waarom een tuitbeker gebruiken? mijn zoontje is 8 md en heeft nooit uit een tuitbeker gedronken, hij drinkt uit een kinder bekertje van woezel en pip en dit gaat super.

Dit is voor het praten straks ook alleen maar beter, zodat hij weet zijn mondje beter te gebruiken, CB vond het ook heel goed dat wij zo vroeg met een gewone beker zijn begonnen en de tuit hebben over geslagen.

Is dit een tip?!

Gr. Sanne

Ik vind de tuitbeker ook geen succes en eigenlijk is het inderdaad zelfs beter om 'm niet te gebruiken. Zegt het CB. Eva kan ook beter overweg met een beker van Difrax, dus ik denk dat wij die tuitbeker ook over zullen slaan. Ze zou nu allang de leeftijd moeten hebben waarop ze 'm zou kunnen 'hanteren’en ze heeft er niets mee. Gelukkig lukt het drinken nu beter, sap drinkt ze en soms wat water, en anders inderdaad misschien uit mijn glas. Dat is ruig!

Groetjes Rainbow, trotse mama

geloof ook niet dat de tuitbeker hier een succes gaat worden ligt iedere met vers water (paar maal verversen op een dag) in de box maar hij doet er van alles mee behalve drinken
wat betreft dat een beker beter is is zeker waar maar een tuitbeker kan voor een paar maanden echt geen kwaad. Madelon is er ook groot mee geworden en praat heel duidelijk die heeft hem een maand of 4 gebruikt voordat ze over ging naar een gewone beker

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie