Dringende vraag!

Toen Senne deze winter het NORO virus had had ik ook een vervangende huisarts. Ik vertrouwde zijn oordeel niet en ben gelijk naar de eerste hulp van het ziekenhuis gereden. Gelukkig want het bleek allemaal vrij ernstig! Ik snap niet dat het ziekenhuis hem heeft laten gaan want ze moeten een goede vochtbalans hebben om naar huis te mogen en dat was duidelijk niet zo bij de kleine man!!!

Ik wil je niet aanvallen maar als je je nog zo onzeker voelde, waarom heb je dan niet aangedrongen om nog een nachtje aan te zien? Als je kleintje ziek is kan hij veel beter in het ziekenhuis zijn dan thuis. Ook al heb je hem natuurlijk nog zo graag dicht bij je…

Ik hoop dat hij opknapt van de antibiotica! En hou het vocht in de gaten, zeker met deze hitte!

Groetjes van Sascha en Senne

Helaas toe vroeg blij geweest.
Hij drinkt weinig en plast amper. We moeten zo weer bij de huisarts komen.
Ik hou jullie op de hoogte!

Is de urine al gecheckt op een urineweginfectie?

Groetekes, Sje

Sterkte! Goed dat je weer naar de huisarts gaat, dit klinkt niet best.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ik zal het ff vragen Sje.
Van mijn “vriendin” kreeg ik net te horen dat ik niet zo met hem moet lopen zuilen naar de dokter en hem de kan moet geven om te genezen. Een simpel weg virus was allang al genezen en ik ga geen risico lopen met me kind.
Weet je gelijk hoe iemand over je denkt!

Ben net bij de dokter geweest. We moeten het tot half 4 aankijken en anders weer naar de kinderarts.

Ik heb net weer de huisarts gesproken en als ie om 19:00 niet geplast heeft moeten we aan de bel trekken.

Alsof ie het weet. Hij heeft wat geplast :smiley:

En hoe gat het nu met hem?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wisselend. De ene keer drinkt ie weer wat en de andere keer krijst ie het weer uit als ie gaat drinken.
Mama daar in tegen heeft het nu ff heel erg zwaar na zo’n week.

Is toch logisch dat je er even door heen zit. Geeft helemaal niets. Lekker je eigen ff rot voelen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Iemand waar ik veel om geef heeft me vandaag het gevoel gegeven geen goede moeder te zijn. Dat komt best hard aan.

Heel veel sterkte… laat je het ons weten??

Groetjes van Sascha en Senne

Mocht er iets veranderen laat ik het zeker weten. Mijn manneke ligt nu heerlijk te slapen.

Moeilijk hoor, logisch dat je er even doorheen zit. Lekker hier je gal spuwen en zet 'm op hè?! Hou ons op de hoogte. En twijfel niet aan jezelf!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Het is en blijft gewoon moeilijk. Hij heeft vanaf zijn geboorte ernstige reflux en daardoor groeit ie ook niet goed. Hij heeft dit jaar al 5 keer in het ziekenhuis gelegen en vorig jaar 4 keer. Zou zo fijn zijn als we gewoon een keer gelukkig kunnen zijn met z’n drietjes zonder ziekenhuis,

Logisch, ik zou niet met je willen ruilen. Hopelijk is het jullie snel gegund!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Mijn ventje is weer helemaal beter. Eten en drinken moet ie weer een beetje oppakken maar verder doet ie het heel goed. Alleen is me opgevallen en het kinderdagverblijf zei het ook al dat ie moeilijker loopt. Ik heb de fysio gebeld en ze zei dat ik het een weekje moest aankijken en anders weer even contact opnemen. Hopelijk gaat het vanzelf weer beter.

Fijn dat-ie opgeknapt is.

Groetekes, Sje

Wat fijn dat hij weer helemaal beter is. Logisch toch dat je veel met hem naar de dokter gaat als het niet goed gaat. Heel vervelend als iemand die dicht bij je staat zegt dat je geen goede moeder bent. Zoiets maakt je toch onzeker, ondanks dat je zelf wel weet dat je het goed doet. Zeker iemand die zelf geen kinderen heeft of niet? Natuurlijk moet je niet voor ieder wisse wasje naar de huisarts gaan, maar je voelt zelf wel aan of het nodig is of niet. Het is niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt.

Sterkte en ik hoop dat het nu rustig blijft zodat je zelf ook even bij kunt tanken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker