Dringend vraagje, na prikken hoe te slapen leggen?

ja ik weet het rico heeft vaker prikken gehad maar ik heb nu een andere slaapzak dan toen.
en ik weet dat michele dezelfde slaapzak voor morgan heeft (van de hema die wit met grijze strepen, en morgan had hem in het roze wit toch?) dan ik voor rico had gekocht…naast de combisleeper.

Rico heeft vandaag de BMR en Men.C gehad.
hij heeft nu een beetje verhoging maar ik wil het niet riskeren dat ik hem te warm in bed leg voor het geval hij nog koorts gaat krijgen (wat een grote kans is gezien zijn eerdere koortsaanvallen na de inenting)

Normaal slaapt hij dus in de combisleeper
nu wil ik hem in de hema slaapzak leggen met lange mouwen. die is niet echt heel dik natuurlijk, maar een romper met lange mouwen + pyjama kan toch wel?
normaal leg ik er ook nog een dekentje overheen omdat hij het anders koud heeft.
die laat ik dan maar achterwege maar ik ben op het moment even zo moe dat ik ook even de kluts kwijt ben hoe ik het altijd ook alweer deed.
het punt is dat met zn vorige prikken het warm was en ik niets met een slaapzak van doen had.
(behalve na zijn geboorte maar dat weet ik dus niet meer!)
schaam me rot om mn vraag maar ben het even kwijt

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wij hebben dezelfde slaapzak van de hema: met die strepen. Romper lange mouw en pyjama, daar slaapt Erik ook altijd in. Gewoon proberen met Rico, heeft 'ie het koud dan hoor je het wel. Beter te koud dan te warm kleden nu. Hopelijk blijft het bij iets verhoging.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

dankjewel mriek
had effe gewacht met hem in bed leggen omdat ik het echt even niet wist met deze slaapzak
die hij eerst had was namelijk 2x zo dik en die ik net daarna had weer 1x zo dun pff en ik wist het met deze even niet.
normaal slaapt hij dus ook zo he romper lange mouw en pyjama truitje+broekje
alleen dan nog een deken eroverheen
nu dus alles zoals normaal alleen dan zonder deken he.
ja idd de uitspraak die ze vroeger deden klopt helemaal niet en is zelfs gevaarlijk"
koorts moet je uitzweten" niet dus he, koorts moet je niet uitzweten, van koorts zweten ze zoiezo al en dat moeten ze kwijt kunnen

Precies, dus geen sokjes/kruik/dekentje, etc. Gewoon lekker in bed leggen en je merkt gauw genoeg als 'ie het toch te fris mocht krijgen. Hopelijk slaapt 'ie lekker en wordt 'ie er niet echt ziek van!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Denk dat meneer al op bed ligt … en hoop dat hij lekker ligt te slapen.

hij slaapt

ooh echt het prikken zetten was drama deze keer.
normaal gaat het best goed enzo
de 1ste in zn been ging nog wel super. (de men.C)
maar die bmr in zn arm
ooh echt hij gilde met zo’n hoge stem en hij was er helemaal overstuur van.
hij vond die vrouw ook een beetje eng.
ze droeg een hoofddoek en dat vond hij nogal raar, hij vond het niet leuk om dicht bij haar in de buurt te komen.
vond ie gewoon eng, toen ie op schoot zat en ze kwam dichterbij ging ie namelijk al huilen ik denk: ohnee he… daar gaan we dan.
Rijco was niet mee vanwege een ongelukje, en ik moest dus alleen met mijn naalden fobie
en hij heeft zeker anderhalve minuut tot 2 minuten na de prik nog liggen brullen.
zn halve arm was meteen rood uitgeslagen. dat vond ik al raar maargoed ze zij dat het vaker voorkwam met de BMR.
nu even afwachten dus hoe hij erop gaat reageren.
hopelijk slaapt hij door vanacht want ik heb echt mijn nachtrust nodig en zeker vandaag. ben al zo moe dus verlang naar mn bedje

Sneu hè, die prikjes. Gelukkig is Rico er nu voor een heel lange tijd van af (en mama ook, hihi). Weltrusten!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

nou ik hoop voor je dat alles goed gegaan is vannacht en dat jij ook lekker heb kunnen slapen!!
pfoe nou ik ben benieuwd hoe dat bij Lindsey gaat zeg, ik moet pas in maart voor de menC en BMR prikken. ze had ze eigenlijk in januari moeten krijgen maar toen was ze eindelijk (na 6 weken ziek te zijn geweest van de mex.griepprikken) een beetje opgeknapt dus dat wilde ik d’r (en mezelf ook niet eerlijk gezegd) echt niet aan doen. maargoed ik heb nog even om er naartoe te werken.

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Hoest gegaan inge?? ik had gisteravond geen zin in de pc dus vandaar geen reactie van mij op de slaapzak. Ik hbe inderdaad dezelfde (grijs met roze) en dan een romper soms met lange soms met korte mouwen en dan een pyjama en ik heb hier 's nachts de cv op 18 staan. Die slaat niet altijd aan alleen tegen de ochtend zoals vanacht maar het was dan ook echt goed koud.

Groetjes,

Michèle

ja de prik zelf zetten ging niet zo lekker
de men.c ging wel goed maar de bmr niet.
hij heeft van de men.c geen last meer gehad, heeft goed geslapen en is vandaag weer een lekker boefie!
maargoed vandaag even afwachten om echt te kunnen zeggen dat ie er geen last van heeft.
en van de bmr weet ik het nog niet

Oh gelukkig ja die prikjes zijn niks. Wij zijn er gelukkig ook vanaf. Maar hij heeft het niet koud gehad vanacht??

Groetjes,

Michèle

nee hij voelde redelijk warm toen ik tegen kwart voor 10 naar bed ging… maar denk niet echt dat dat koorts was eerder misschien een beetje verhoging.
vanochtend was zn temp 36,5 dus denk niet dat ie het heel koud had gehad maar ook niet heel warm.
denk dat de eventuele verhoging gedurende de nacht aan het afnemen was.
had zoiezo een pcm gegeven ook al had hij geen koorts, maar dacht, voor het geval hij wel koorts gaat krijgen dan slaapt ie in ieder geval en dan onderdruk ik het een beetje, en zoiezo voor de eventuele pijn in zijn arm of been vond ik het niet verkeerd toch pcm te geven

Oh nee heb je ook goed gedaan, maar de HEMA zak is dus lekker warm

Hier een die weer elke keer vroeg is omdat na der kiezen direct der hoektanden er achter aan komen.

Groetjes,

Michèle