Hallo allemaal,
Mijn zoontje is over enkele dagen 14 maanden. Hij is de afgelopen 2 weken niet lekker geweest. Eerst verhoging/hangerig door de BMR en daarna kreeg ie een virus met hoge koorts en overgeven. Dat is nu gelukkig over.
Er spelen momenteel 2 probleempjes:
-
Hij eet slecht. Met name het warme eten is een drama. Gisteren lukte het zelfs niet met wat appelmoes erbij! Ik heb hem gisteren ( en dat is opvoedkundig niet bepaald verantwoord) fruit gegeven toen hij zijn prakje niet at. En hij heeft een toetje op. Ik wilde dat hij iets binnen zou krijgen omdat hij toch al net ziek is geweest enzo. Zouden jullie wel of niet een toetje geven als hij niet goed eet?
En hebben jullie tips om hem beter te laten eten? Ik probeer al zo min mogelijk extra’s in de middag te geven… -
Hij begint aardig driftig te worden. Nou ja, driftig…niet dat ie op de grond gaat stampvoeten ofzo, maar er zit wel een kopje op! En wat ie nu doet: hij slaat papa of mama soms! En vanmorgen was ik in de supermarkt en toen deed ie het ook bij een ander kindje!!! Vreselijk!!! Ik schaamde me kapot!!! Wat moet ik hieraan doen???
Volgens mijn eigen berekening zou hij nu ongeveer weer in een sprongetje moeten zitten/komen, zou het hiermee ook te maken kunnen hebben?
Help!!!
Groetjes van Christa