Bij ons geen man op het CB. Mijn vooroordeel: die willen toch meer status als arts, dus ze worden hartchirurg of iets dergelijks…
Groetjes,
M
Bij ons geen man op het CB. Mijn vooroordeel: die willen toch meer status als arts, dus ze worden hartchirurg of iets dergelijks…
Groetjes,
M
Moet eerlijk zeggen dat ik over ons cb ook niet te klagen heb tot nu toe
Indd ook geen man hier
Wat bij mijn dochter nog was toen ik met haar naar het cb moest was dat er een verpleegkundige was en de ha. Ideaallllllllllll. Was wel in een dorp
Liefs Michelle
Morgan heeft een vaste arts, die heeft volgens mij wel verder geleerd want die is wel slim en aardig en laat ons het zelf doen en geeft advies en richtlijnen geen orders, maar de verpleegsters daar, wat ee debielen. Gelukkig voor hun is het CB bij ons een pappataak want ik had er al een paar gesloopt daar.
Groetjes,
Michèle
Ja laatste keer hadden we een mannelijke cb-arts.
Overigens ALTIJD een andere arts en verpleegkundige. Ik zie niet vaak dezelfde personen weer.
Wij hebben een keer een poolse arts als invalster gehad en die bleef maar wij in polen zus en wij in polen zo. Ik ben opgestaan en weggegaan met de mededeling dat het polen niet was en heb een nieuwe afspraak gemaakt.
Groetjes,
Michèle
Ja idd, groot gelijk! Zwaar irritant zoiets. Komt op hetzelfde neer als: “vroeger… toen was alles beter, en vroeger… bla bla bla”
Gelukkig hebben wij een aardige arts en verpleegkundige, die in mijn geval echt wel nadenkt over het kind.
Het nog geen klechten, gelukkig!!
En vind het soms zelfs wel fijn,k die adviezen die we daar krijgen.
Liefs, Anne