hoi mijn dochtertje is nu 2, maand ze heeft sinds een paar dagen erg last van driftbuien.
Als ik haar jasje aantrekt word ze wel zo boos dat ik er gewoon c=van schrik.
Kennen jullie dit?
Driftig 3 maanden oud
Hoi,
Wat bedoel je precies met driftig? Ze kunnen steeds meer laten merken wat ze wel en niet leuk vinden. Pittig toch? Gewoon negeren en vrolijk doen (doe ik altijd). Ik denk dan altijd dat ze wanneer ik ook “driftig” of niet vrolijk reageer, dit gaan associeren met hetgeen er gebeurt. Bij dingen die ze niet leuk vindt maar helemaal niet erg zijn, probeer ik gewoon net te doen of m’n neus bloed en zing ik gewoon een paar liedjes. Maar ik werd er in het begin wel altijd nerveus van hoor!
Groetjes Annemiek
Hoi,
Ik herken het wel hoor. Mijn dochtertje van 14 wk is ook een pittige tante. Als ze het ergens niet mee eens is (jasje aandoen vind ze ook niet bepaald fijn) laat ze dat luid en duidelijk merken. Ik doe ook altijd juist vrolijk. Dan kijkt ze me aan van wat maak je me nou? Of ik zing een liedje en dan krijg ik al snel een lachje van haar. Ze heeft ook nog eens een hard stemgeluid hoor ik van iedereen, een echte meid dus. Ik zou me geen zorgen maken. Ik vind het zelf eigenlijk wel grappig dat er zoveel pit in dat kleine meisje zit.
Groetjes Elly