Drie weken overtijd , negatieve test

lieve dames ,
ik ben een tijdje weg geweest , moest even wat afstand nemen van het zwanger worden dus heb de site even vermeden .
natuurlijk wel meegelezen met alle verhalen , alle gebeurtenissen en toestanden ,
ik heb even een vraagje en ik hoop dat er iemand is die mij misschien op weg kan helpen metdit probleem.
ik ben inmiddels al ruim drie weken overtijd !!!
das natuurlik hartstikke fijn maar … de tetsen zeggen negatief .
ik heb erg veel last van mijn maag , rommelende darmen , misselijk , pijn in mijn rug aan de rechterkant , vreselijk moe.
ik weet natuurlijk dat jullie via een beeldscherm niet kunnen zeggen je bent zwanger of niet , maar is er wel iemand die dit bekend voorkomt ?
ik snap het namelijk niet .
ik had een set van drie digi testen , had ik een andere test moeten doen ?
heeft iemadn van jullie dit gehad ?
hoop dat er iemand is die dit kan uitleggen of ik elk geval dit herkent .
bedankt

oh meis… heel herkenbaar… bij mij was het zo dat mijn lichaam (en mijn instinct dus) duidelijk aangaven dat ik zwanger zou moeten zijn. Vooral de pijnlijke borsten zeiden genoeg… maar helaas de test was elke keer negatief!

ze zeggen altijd als een test positief is kan het niet negatief zijn maar een negatieve test kan wel positief zijn. Ik bedoel maar… misschien ben je te vroeg met testen. wacht nog minimaal een week en doe het dan nog een keer én smorgens is de beste timing (1e urine)…

verder kan ik je helaas niet helpen… onzekerheid is erg vervelend … maar er is hoop! probeer je gedachten te verzetten en er niet 24 uur mee bezig te zijn… dit belemmert of het zwanger worden of je menstruatie…

duim voor je!

Ik ben ook eens 4 weken overtijd geweest. Werd toen gewoon weer ongesteld. Paar testen gedaan en die waren negatief. Gewoon een menstruatie overgeslagen. Blijkbaar kan dat.

Soort test maakt niet uit. Een zwangerschapstest is een zwangerschapstest. Mogelijk maak je nog maar heel weinig hcg aan en merkt de test dat niet op.

Ik zou weekje wachten en dan weer eens een test doen.

Groetekes, Sje

gewoon een menstruatie overslaan , mmmm , ja zou kunnen , al is me dat nog nooit overkomen .
bedankt voor de reacties , ik hoop dat ik gewoon zwanger ben , maar de kans is wel klein na al die negatieve testen…
hadden jullie nog een oorzaak van het overslaan van een menstruatie , ik ben al jaren niet aan de pil dus dat kan het niet zijn .
groetjes

Anders via je huisarts even een bloedtest laten doen om meer zekerheid te krijgen.
Succes !!!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Mij was het ook nog nooit overkomen dat overslaan van die menstruatie. Altijd vanaf de allereerste menstruatie regelmatig geweest. Kon er de klok op gelijk zetten. Maar blijkbaar kan het dus dat je een menstruatie overslaat. Aangezien ik daarna weer steeds gewoon regelmatig ongesteld werd, heb ik nooit de oorzaak uit laten zoeken.

Ik hield in eerste instantie wel rekening met een vroege overgang, maar dat was het gelukkig niet.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 08 Dec 2008 19:50:17

haha, ik heb een keer 6 maanden de menstruatie overgeslagen!! Ik was toen 20, en schrok me een hoedje…begon al rare ideen te krijgen dat ik misschien in m’n slaap was overvallen Maar het kwam omdat ik gestressed was, doordat ik ging immigreren. Althans, de dokter zei dat het door stress kwam. Dus wie weet?
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

dag dames ,
ik wacht het nog een paar dagen af , ik heb vrijdag toch een echo , om te kijken of alles van binnen goed zit , kan ik het gelijk vragen .
ik weet het ook niet ,
in elk geval bedankt voor jullie andwoorden en als er nieuws is dan horen jullie het .

we duimen voor je…

Ik hoop het ook voor je…even geduld dus.

Lilypie 1st Birthday Ticker

succes morgen!
en hoop voor je dat je toch zwanger ben. ik heb ook pas na vier weken een positieve test gehad.

xx, Eva.

en?