Dreumesforum?


#21

Zo is het idd heel goed verwoord Asje

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers


#22

Ok! Het was het proberen waard toch!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Tweede Ticker


#23
quote:
Ok! Het was het proberen waard toch!

Groetjes Rainbow, trotse mama

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/3X3yp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>


Hahahaha natuurlijk, de ideen bus is er niet voor niets. Zo hebben we ook een zwangeren sectie gekregen. Die was er in mijn zwangere tijd nog niet.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#24

als dat dan wel mag…met dat zwanger…mag dit dan niet stiekem ook???



#25

Weet je, nu ik alweer een tijdje op het peuterforum zit, vind ik het eigenlijk helemaal geen probleem meer dat er geen dreumesforum is. Het was inderdaad een kwestie van wennen! Je kent toch de meeste mama’s die posten, dus aan de naam zie je al vaak of het onderwerp ‘aansluit’ en het is ook vaak wel af te leiden uit de titel. Dus…Wilde ik toch even laten weten!

Groetjes Rainbow, trotse mama


#26

Nee dat mag niet stiekem hahaha. Kijk die zwanger sectie is totaal iets anders dan een baby sectie bv. En inderdaad kun je vaak aan de titel in een sectie al goed zien of het een beetje bij je aansluit ( daarom hameren we dus op duidelijke titels ook )

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#27

Duidelijke titels zijn unberhaubt fijn ongeacht welk forum het is. Want dan hoef je niet alles te lezen inderdaad. We blijven hammeren

Groetjes,

Michèle


#28

Zou het helpen als we op duidelijke titels blijven hameren?

Gisteren is er weer een topic gestart met een niets-zeggende titel (“hoe ga ik hiermee om”…???)…vechten tegen de bierkaai denk ik.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 11 Oct 2009 11:25:25


#29

Kan je hiervoor geen melding van krijgen? Ik bedoel als je een toppic op wilt starten. Of een sticky-topic boven elk forum? Ik weet niet of dat handig is, hoor maar misschien een idee?

Ik moet ook zeggen dat ik me ook wel eens schuldig maakte aan onduidelijke titels en dat ik eigenlijk niet zo vaak op het ideen bus gedeelte kom. Maar toen ik de topic zag, heb ik (geprobeerd) m’n leven te beteren

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker


#30

We halen af en toe het topic naar boven als het weer te gortig wordt met niets-zeggende titels. En zodra iemand een topic met een onduidelijke titel gestart heeft, spring ik er in het topic meestal nog even tussen om te verzoeken de titel duidelijker te maken.

Groetekes, Sje