Pfffff herkennen andere moeders dit ook.
Tessa is al de hele week lekker drammerig. Niks is goed ze wil bijna niet eten, niet drinken, gooien met dingen.
Ik denk dat ze last heeft van haar tandjes of zo.
Maar voorheen had ze wel eens 1 dagje haar dagje niet maar nu is het in ieder geval vanaf donderdag al raak. Woensdag gaat ze naar kdv en daar is ze altijd de hele dag poeslief en eet goed.
Donderdag dacht ik van ze zal nog wel moe zijn van het kdv van woensdag. Maar nu is het zondag en is ze nog steeds zo drammerig. Ze slaapt altijd 1 keer op een dag maar nu vanochtend heb ik haar maar om 11:30 naar bed gebracht want er was geen land mee te bezeilen. Toen heeft ze een uurtje geslapen en nu heb ik haar weer in bed maar het wil nog niet echt lukken om te slapen.
Dit ben ik in ieder geval niet gewend van onze Tessa en zou graag mijn oude Tessa weer terug willen!
Hebben jullie kids dit ook wel zo lang gehad dat ze zo drammerig waren?
Als ik samen even met haar iets wil spelen zoals vanmiddag met de duplo gaat ze na 2 minuten al gooien ermee en is ze boos. Dan ruim ik het maar weer op zo van dan niet. Het lijkt wel of ze af en toe op de hele wereld boos is of zo.
Nou ja moest even mijn hart luchten hoor want word er toch een beetje gek van eerlijk gezegd. Klinkt misschien een beetje lullig maar zo voel ik het nu eenmaal.
Ik vind het ook sneu voor haar. Ik weet dat ze ergens last van hebt maar het is zo moelijk te ontdekken waar. Ik denk haar tanden omdat ze ook bijna niet wil eten maar ik weet het niet zeker omdat je gewoon nooit in haar mondje kan kijken.