Drammerig

Pfffff herkennen andere moeders dit ook.
Tessa is al de hele week lekker drammerig. Niks is goed ze wil bijna niet eten, niet drinken, gooien met dingen.
Ik denk dat ze last heeft van haar tandjes of zo.
Maar voorheen had ze wel eens 1 dagje haar dagje niet maar nu is het in ieder geval vanaf donderdag al raak. Woensdag gaat ze naar kdv en daar is ze altijd de hele dag poeslief en eet goed.
Donderdag dacht ik van ze zal nog wel moe zijn van het kdv van woensdag. Maar nu is het zondag en is ze nog steeds zo drammerig. Ze slaapt altijd 1 keer op een dag maar nu vanochtend heb ik haar maar om 11:30 naar bed gebracht want er was geen land mee te bezeilen. Toen heeft ze een uurtje geslapen en nu heb ik haar weer in bed maar het wil nog niet echt lukken om te slapen.

Dit ben ik in ieder geval niet gewend van onze Tessa en zou graag mijn oude Tessa weer terug willen!

Hebben jullie kids dit ook wel zo lang gehad dat ze zo drammerig waren?

Als ik samen even met haar iets wil spelen zoals vanmiddag met de duplo gaat ze na 2 minuten al gooien ermee en is ze boos. Dan ruim ik het maar weer op zo van dan niet. Het lijkt wel of ze af en toe op de hele wereld boos is of zo.
Nou ja moest even mijn hart luchten hoor want word er toch een beetje gek van eerlijk gezegd. Klinkt misschien een beetje lullig maar zo voel ik het nu eenmaal.
Ik vind het ook sneu voor haar. Ik weet dat ze ergens last van hebt maar het is zo moelijk te ontdekken waar. Ik denk haar tanden omdat ze ook bijna niet wil eten maar ik weet het niet zeker omdat je gewoon nooit in haar mondje kan kijken.

ik denk eigenlijk daty het gewoon een fase is diewel weer over gaat
kinderen gaan nu eenmaal proberen he
weet je zeker dat ze meschien niet lekker is en ziekjes gaat worden

anouk nelissen

ja hoor gewoon grensen verleggen kijken hoe ver ze kan gaan
nu gaat het opvoeden echt beginnen hihihi
sucses
of ze heb volgende week ineens een kies hihihi
je kan er toch geen peil op trekken hoor
altijd gissen met die kleintjes
maar lucht gerust je hart hoor , lekker toch dat je het kwijt kan hier
wij beuren je wel op
en we hebben er allemaal last van

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

Bedankt hoor.
Ik heb ook echt ook dat het een fase is en tijdelijk is ja want het is toch niet zo gezellig. Ik denk zelf dat het echt de tandjes zijn maar vraag me af hoe lang dat kan duren. Ik hoop dat het deze week beter gaat!

Ik kan er misschien ook iets minder tegen dan normaal omdat ik vorige week net ontdekt heb dat ik zwanger ben. Nog maar 5 weekjes maar je voelt je toch anders dan anders zeg maar.
Ik moet er nog even aan wennen omdat het eigenlijk een beetje onverwachts is.
Ben er uiteraard wel blij mee maar ik denk ook van jee het lijkt me best druk 2 kids.
We hebben ook een hond die in weer en wind uitgelaten moet worden en dan ben je soms een kwartier bezig met inpakken (zelf regenpak/regenhoes enz.enz.) voordat je eindelijk kan wandelen. Misschien kopen we wel een duowagen of een kiddy board of zo we zien het wel.

Maar ben blij dat ik mijn hart kan luchten hier!

gefeliciteerd met je zwangerschap
ach joh het reilt en zeilt straks wel hoor
het is altijd ff puzzelen maar ineens heb je een ritme
ik heb het nu ook met nr 3 het moet even allemaal ingeplant
zou me nu nog maar niet al te druk om maken , maar kan me voorstellen dat je dat doet hihi (heb ik ook gedaan)
en als die fase straks weer voorbij is dan lach je er weer om ‘’ heb ik me daar zo druk om gemaakt’'
en dat is ook straks met nummer twee , denk je nu nog pfffff hoe moet dat allemaal en straks lig je in een deuk
ach je blijft lachen
geniet van je zwangerschap

Getzen, gefeliciteerd met je zwangerschap. En sterkte met deze lastige fase. Hoe oud is jouw dochter eigenlijk nu? Hopelijk is ze snel weer makkelijker en kun je fijn gaan genieten van je zwangerschap en alle dingetjes die daar weer bij komen kijken!
Groetjes, Mariëlle en Joël

Tessa is trouwens nu bijna 1,5 (ze is van 30 september 2005).
Ik zal proberen ook zo’n banner te maken kijken of het lukt.

Zoals jullie zeggen het zal vast wel loslopen allemaal.
Ik moet mij eigen niet zo druk maken maar doe dat toch.
Dat is soms erg vervelend want ik wil mezelf helemaal niet druk maken maar doe het toch.
Ik hoorde van mijn man (ik zit nu op mijn werk en stiekem even kijken hier) dat Tessa vandaag wel weer lief is.

Klinkt misschien stom maar hebben jullie dat ook met een volgend kindje.
Dat je denkt van moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. Is niet negatief bedoelt hoor maar een 2e is toch anders dan de 1e.
Tessa is natuurlijk al 1,5 en als je die foto’s ziet van dat ze zo klein was denk je echt van wat is het hard gegaan zeg!

\foto{http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1128112500/7/2/1/255/165/165/0/148/206/tessa.png}

bij een tweede of volgend kindje ben je zelf een stuk makkelijk hoor
de eerste heeft een grotere inpact dan een volgende
vind ik tenminste hoor
kijk ik ben echt terug naar af gegaan met 10 en 7 jaar er tussen
dan begin je echt weer helemaal opnieuw en dat valt me soms ook wel
eens tegen hoor , dat geef ik gewoon eerlijk toe
kijk ze gaat in de massa mee natuurlijk, maar het is geen makkelijk kindje
dan is het best druk hoor maar oooooozoooo gezellig!!!
en voor je het weet zijn ze weer groot , het gaat zo snel
dus genieten , genieten en nog eens genieten
en dan weer lachend terug kijken hihihi

je moet trouwens geen foto voor die banner
zetten dan word ie te breed en kunnen we niet meer
alles lezen!!!

Ik ben niet zo handig betreft die banners.
Ik heb het woord foto weg gehaald dus ik hoop dat hij het nu wel doet.

{http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1128112500/7/2/1/255/165/165/0/148/206/tessa.png}

nee hij is nog niet goed
maar je moet m bij je handtekening plaatsen of heb je dat gedaan??
in je profiel
ik zou het nog even overnieuw doen , want ik zie alleen maar letters
sucses

Nu moet hij goed zijn denk ik (de banner)

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ja dat is inderdaad niet makkelijk met zo’n kleintje dat grenzen probeert te verleggen. Emilie begint ook al aardig karaktertje te tonen, en dat vergt erg veel energie. Ik kan me voorstellen dat als je dan ook zwanger bent dat extra zwaar is. Af en toe gewoon even lekker spuien hier op het net, dat helpt!! Succes meid!

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

ja hij is nu goed hoor
leuk ook!!!