Hoi allemaal,
Het tanden poetsen van Nina blijft echt een drama. Ik en mijn vriend zijn bang dat we haar een half trauma bezorgen als we het op de hardschikse manier blijven doen. We hebben al vanalles geprobeerd: beer tanden laten poetsen, voor de spiegel poetsen en gekke bekken trekken, haar mijn tanden laten poetsen, een spelletje ervan maken ze wil wel zelf poetsen(likt alleen de tandpasta ervan af) maar als wij het dan na willen poetsen gilt ze werkelijk alles bij elkaar. Nu houd Dave nina vast en ik poets. Ze kijkt bang naar ons als we dat doen. Logisch ook. We willen niet dat ze bang voor ons word als we de tanden bij haar poetsen. Ze kijkt dan op zoeen manier dat we haar ik weet niet wat aandoen. Haar tanden zouden toch goed gepoetst moeten worden. Nu is het steeds maar half werk omdat het een half gevecht is. Iedere avond zitten we er weer tegen op te hikken. Ik wil ook niet straks bij een tandarts moeten zitten met haar omdat ik haar tanden niet goed gepoetst krijg. Ik wou dat het tandenpoetsen een soort feestje was waar we niet tegenop hoeven hikken. Iedere ochtend kijkt ze hoe ik mijn tanden poets. Weet niet meer wat ik meer kan doen. Ik wou dat het eens een keer op een normale manier zou kunnen gaan. Ze krijgt iedere dag voor het slapen gaan wel tandpasta in de mond maar er zou toch ook gepoetst moeten worden? Groetjes chantal
Chantal