mijn dochter Lizzy is 20 maanden en ze ging altijd prima naar bed en viel als een roos in slaap maar sinds een week is het echt een DRAMA!!!
sAvonds rond 19,45 uur gaan we tandenpoetsen en uitkleden,dat gaat allemaal goed,op het moment dat ik haar in bed wil leggen dan begint ze al te mopperen.
Zodra ik maar de beweging maak om haar in bed teleggen dan begint ze enorm te krijsen!!!
Ze wordt onwijs driftig en flikkerd dan alles uit bed!!
Ik laat haar dan ff 1 min gaan en ga dan terug,pak haar op en ga dan heen en weer wiegen,ze legt haar hoofd op mijn schouder.(duurt 5 min)
Dan pas kan ik haar in bed leggen en valt dan in slaap.
Dit gedrag had ze ook toen we net terug waren van vakantie dit was gelukkig snel voorbij,heb toen het zelfde gehandeld als nu.
Soms wordt ze ook s’nachts wakker(gisteravond nog) en wil dan niet meer slapen!!!
Gisteravond was ze dus van 12 tot 2 uur wakker,ze lag tussen ons in(eigen bed werkte niet) in,mijn vriend en ik draaide ons alle 2 om en toen ik om 3,45 uur wakker werd lag ze als een blok teslapen en legde ik haar terug in eigen bed.
Ik denk dat dit een weer 1 van de zo vele fases is maar toch wil ik weten of iemand hier ook ervaring mee heeft en mij misschien wat tips weet te geven.
Haar laten krijsen is geen optie!!!
De mama van lizzy