Drama: eten slapen en ontlastig

volgens mij zit kailani weer lekker in een sprong!!
het eten (s’avonds) is een drama scheeuw alles bij elkaar krijg er echt nix in
ze eet al sins 3enhalve maand groente en vanaf 4enhalve maand fruit zonder probleemen…
nu na 2 hapjes was het gedaan ze bleef schreeuwen… ook toen ik haar uit haar stoeltje nam omdat ze zo overstuur begon te worden uiteindelijk na een (bijna)halfuurtje heb ik haar een half flesje gemaakt toen was het oke

daarna wou ze nix meer… ze is gaan slapen (doet ze normaal nooit) wel heel onrustig…
8uur is ze wakker geworden (schreeuwent) voor haar laatste flesje en is meteen weer in slaapgevallen…

door de dag is ze heel lief!!! totdat ik in haar buurt kom dan mag niemand meer te dicht in haar buurt komen (heel afentoe zelfs papa niet) begint ze heel hard te huilen… kan haar dan ook niet neerleggen om te spelen of ik moet haar al naast me leggen als ik iets aant doen ben en dan regelmatig na haar kijken.
moet ik dit blijven doen of is ze aant uittesten???

ook heb ik het idee dat ze last heeft met haar ontlastig sins 3 dagen ongeveer
ze poept wel ma soms een klein beetje en dan de volgende luier heel veel.
kan niet zeggen dat het heel hard is en ook wat ze eet heeft ze al vaker gehad en had ze nergens last van
is er iets wat ik haar kan geven wat een beetje lacerent werkt?
(pruimen helpt niet)

ze is al sins weekje of 2 steets vroeg wakker overdag slaapt ze met geluk 2/3 keer half uurtje max uurtje per keer
vanmorgen was ze vanaf 4uur al wakker tot 6uur heb ik het kunnen rekken na 6xopstaan (papa komt z’n bed niet uit)toch een fles gemaakt heeft ze nog 2/3uurtjes geslapen

heeft iemand tip ben zo moe weet niet meer waar ik goed aan doe?!?
is ze gewoon aant uittesten of heeft ze echt last van haar darmpjes of tantjes
zitten wel wat bobeltjes ma al een hele tyd…

(sorry voor het lang verhaal )maar dacht daar is ikke ben toch voor

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Als ze wel poept maar dat het onregelmatigere hoeveelheden en diktes zijn dan je gewend bent, zou ik me geen moment zorgen maken. Kan gewoon aan de stress van de sprong liggen.

Krijgt ze toevallig rijstebloempap? Dan zou ik daarmee stoppen want dat heeft een stoppende werking op de darmen.

Ander fruit wat laxeert: kiwi, meloen, druiven.

Groetekes, Sje

die rijste bloem krijgt ze al een tydje ma had nergens last van…
kan het nu pas stoppent werken?

[img]http://m1.lilypie.com/UxS2p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ja hoor kan makkelijk dat die rijstebloem nu pas moeilijk gaat doen. Als je wilt zorgen dat ze makkelijker poept zou ik stoppen met rijstebloem en overgaan op Bambix Groeiontbijt. Dat lijkt meer op Brinta en dat stimuleert de darmen erg goed.

Groetekes, Sje