Wie kent dit? ik kan nooit een dagje van huis om mijn kleine ergens anders te laten slapen… wel als dit in zijn schema past bijv. om half 10 uiterlijk bedje in smorgens … maar als ik bij iemand op koffie wil of naar mijn schoonouders dan krijst meneer alles bij elkaar… misschien té moe. Ik ben dan redelijk conseqeunt (dit wel geleerd met inbakeren) maar… hij wint het toch. Huilt gerust een uur lang (lees krijsen)
bijv gister moest ik naar mijn schoonouders (trouwdag) daar was ik om kwart over 10 (was file) meneer wat heel de tijd wakker in autu dus ik denk dan gaat hij daar wel slapen… ging piepen/jammeren op een gegeven moment dus ik hem op bed gelegd. Nee hoor krijsen zeker een uur lang. Toen eruit gehaald en de fles gegeven en wilde ik naar huis gaan… niet slapen in de auto. Mijn moeder zou de middag oppassen omdat ik naar werk moest. Daar ook niet geslapen… dus savonds was meneer hardstikke moe en heeft heerlijk geslapen … moest nog de fles om 21.00 uur maar verder heerlijk geslapen (was bang van de vele indrukken dat hij de nacht ook zou gaan spoken maar gelukkig niet) …
iemand tips … moet ik altijd thuis blijven voor hem of juist proberen deze fase te doorbreken?