Draaiende voetjes en handen


#1

Heeftver nog iemand ervaring met draaiende handjes en voetjes van hun kindje.
Ik heb drie kindjes en mijn jongstevzoon is de enige die zo enorm enthousiast met zijn handen en voetjes draaid als hij een emotie toont. Ben niet echt ongerust maar weet niet goed of je het moet afleren of gewoon laten passeren als een baby tik .


#2

Een baby van 3 maanden iets afleren lijkt me niet te doen. Begrijp ook niet zo goed wat je bedoeld met draaiende handjes en voetjes. Lijkt mij niks mis mee als hij dat doet. Gewoon lekker zijn gang laten gaan. Ze gaan steeds meer hun lichaam ontdekken en ontdekken wat ze allemaal kunnen doen.

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#3

Het zoontje van mijn vriendin draaide ook zo met handjes en voetjes. Niks mis mee, is vanzelf overgegaan. Elk kind uit enthousiasme op een andere manier.

Groetekes, Sje


#4

Lijkt me niet erg toch? En daarbij, hoe zou je dat willen afleren?

Groetjes Manderijn.


#5

Blijkbaar was mijn vraag niet zo duidelijk voor iedereen.
Ik heb 3 kinderen NIET een baby van drie maanden.
Mijn jongste zoon is reeds 13 maanden nu en was net een jaar geworden toen ik informeerde naar de draaiende handjes en voeten.
Daar Vicenzo mijn derde kindje is en ik dit nog nooit had gezien werd ik een beetje ongerust want hij doet dit al van enkele weken na de geboorte.
Voor de geruststellende reacties wil ik jullie bedanken en spijtig van de sarcastische. Zelfs een ervaren mama kan een leek zijn. De opvoedkundige heeft me ondertussen ook laten weten dat men blijvende tiks pas op latere leeftijd gaat bekijken en ondertussen mag Vicenzo draaien naar hartelust .