Draaien

Ik maakte me al een tijdje zorgen omdat Max met 7 maanden nog niet op zijn buik draaide. We zijn nu net terug van 2 weken vakantie en in die 2 weken is Max een ander kind geworden. Hij draait nu op zijn buik en weer terug en schuift zichzelf op zijn rug omhoog de kamer door. Van een babytje dat blijft liggen waar je hem neerlegt is hij opeens veranderd in een ventje dat zich voortbeweegt.

Ook al weet je dat ieder kind zijn eigen ritme heeft, is het soms een beetje zorgelijk als jouw kind lijkt te horen tot de laatbloeiers. Maar zo te horen bloeit ie harstikke goed, knap gedaan van hem, hoor!

Tja, sommige ontwikkelingen zorgen ervoor dat ie al bijna baby-af is, pas maar op, het zal nu razendsnel gaan.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hoi,

Leuk hè, dat dat opeens zo kan veranderen.

Toevallig hebben wij destijds hetzelfde gehad met Stephan.
Hij was ruim 9,5 maand toen we op vakantie gingen.
Hij kon nog niet zelfstandig zitten en ook kruipen of tijgeren deed hij nog niet (hij kwam gewoon niet vooruit).
Maar in de vakantie kon hij opeens wél zelfstandig zitten!
En toen we net twee dagen terug waren van vakantie kon meneer opeens tijgeren!
Grappig eigenlijk

Geniet er lekker van!

Groetjes, mamma van Stephan

Ik wet precies wat je bedoeld, Rick draaide ook niet op zijn buik en als het dan een keer per ongeluk lukte dan begon hij te huilen omdat hij dat niet leuk vond. Rick is nu bijna 10 maanden en kruipt nog steeds niet, hij probeerd het wel maar als het maar iets te langzaam gaat draaid hij terug op zijn rug. Ik laat hem maar en stimuleer hem wel om het te proberen. Daarin tegen staat Rick al wel een trekt zich nu op in de box. Meneer is lekker eigenwijs doet alles in een andere volgorde.lopen doet hij aan mijn vingers, van zit tot staan kan hij alleen van lig tot zit komen nog niet.

goetjes Bianca mama van Rick