Joey draait al sinds hij geboren is met zijn voetjes rond… Ziet er heel grappig uit, ze zijn altijd in beweging. Maar nu doet hij het sinds een tijdje ook met zijn handjes! Het is net of hij op een motor zit en gas geeft! Hahaha! Zo lang hij niks anders in de handjes heeft gaat het de hele dag door, en alles tegelijk, ook de voetjes Heeft iemand dit wel eens gezien bij een kindje? En hoe zou het komen?
Draaien met polsjes en enkels
hoi hoi
Ik denk dat hij gewoon de bewegingen aan het oefenen is en het spelen(ontdekken is) d.m.v. het bewegen van de handjes en voetjes.
groetjes chantal
Chantal
Ik herken het niet maar lijkt me wel grappig om te zien dylano wrijft wel zijn handen in elkaar als hij moe is.
Liefs Michelle
De kindjes van mijn vriendin hebben het ook alledrie gedaan. De jongste maakte er zelfs ook een soort motorgeluiden bij. Erg grappig.
Niks om je zorgen over te maken! Blijkbaar zijn er kindjes die dat leuk vinden.
Groetekes, Sje
Ik maak me ook geen zorgen hoor Ik vroeg me alleen af of er meer kindjes zijn die het doen. Ik denk dat het een hint is dat hij een speelgoedmotor wil voor zijn eerste verjaardag
Ik denk inderdaad ook dat-ie die hint probeert te geven. Of hij had liever Harley geheten! Dat kan het ook zijn!
Groetekes, Sje
Morgan draait wel met haar voetjes, of ze zit met der enkels over elkaar gevouwen zeg maar. Echt een klein divaatje dus. Met de handen draait ze niet, maar ze wijft ze wel in elkaar als ze iets heel leuk vind.
Groetjes,
Michèle
Erik doet precies hetzelfde! Draait met voetjes en geeft gas met z’n handjes. Ik hou het op enthousiasme, hij doet het als 'ie heel blij is over iets of met iets.
Groetjes!
haha ja rico doet dat ook, lief is dat he! eerst altijd met zn handjes, en gaat er dan ook heel geboeit naar zitten kijken, en daarna begon hij ook met zn voetjes echt zo heel zweverig alsof ie zo’n speciale cultuur dans aan het doen is
Hahaha ja het ziet er soms kunstzinnig uit, of het is zijn manier van yoga Hij doet het ook als hij enthousiast is, en dat issie eigenlijk altijd
jaa haha en rico strekt dan ook zn armen uit als ie enthousiast is en gaat zn eigen als een hijger gedragen, ik zei al als je es iemand voor de gek wil houden met 'n hijger gewoon rico aan de tel geven
hahaha heel herkenbaar Joey hijgt soms ook als een bezetene! Vooral als ik zijn gezichtje wil wassen, en hij ziet de washand
En hij hijgt ook een paar keer heel hard voor hij het uitschaterd van de pret