Draagzak

Hallo allemaal!

Lang geleden dat ik wat van me heb laten horen, maar nu dan toch wel weer wat vraagjes van deze kant.

Ik ben sinds deze week gastouder geworden van een alleraardigst kereltje van 10 weken. Nu vroeg ik me af. Met Danique (bijna 17 maanden) en Syl kan ik niet de stad in, om boodschappen te doen. Kan moeilijk met 2 wagens gaan wandelen. Nu heb ik nog een draagzak van Chicco liggen, zo eentje in een rugzak model. Dat ze dus op je buik hangen. Kan die kleine man daar al in, of is ie daar nog te klein voor? Hij kan namelijk zijn koppie nog niet zelfstandig omhoog houden…

De boel is hier aardig op orde, loop nu alleen wat te klungelen met 2 kleine kindjes… Haha, maar gelukkig is daar weer het forum van ikkeben

Groetjes, Jolanda Danique en Syl

Fijn om te horen dat alles goed gaat. Het bevalt dus goed zo met zijn tweetjes in jullie nieuwe huisje?

Ik kan me voorstellen dat het lastig is om ze beide mee naar buiten te nemen. Je kunt een baby pas in een draagzak doen als ze zelfstandig hun hoofd omhoog kunnen houden. Dus helaas tot die tijd nog even wachten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hoi,

Kan je niet van het gastouder buro een duo wagen huren/ lenen?

Maakt het misschien makkelijker om toch even buiten te raken.

Tja en anders even wachten.

groetjes

lon106

Hmz…

Dat is inderdaad wel een idee om eens even te horen of dat te huur of te leen is. Ben in ieder geval niet van plan om zo’n ding te gaan aanschaffen, zo lang duurt het niet meer voordat Danique zelfstandig aan het handje kan lopen. En ik hoop dat Syl snel zijn koppie omhoog kan houden dan.

Hier alles goed, we hebben onze draai wel gevonden.

Groetjes!

Fijn dat jullie je draai wel gevonden hebben.

Volgens mij kunnen kindjes zo rond de 3 a 4 maanden hun hoofd wel rechtop houden.
Heel lang zal het dus niet meer duren

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

En je kunt ook een draagdoek nemen, die kan je later ook gebruiken om hem rechtop mee te nemen.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers