Heb je mevrouw paniek weer hoor maareh is het jullie opgevallen dat tegenwoordig uit al het speelgoed wat zacht is voor babies de binnenvulling komt zetten en dat dat van die enge nylon draadjes zijn? Je trekt ze er zo uit en omdat mijn moppie alles met haar mond onderzoekt vind ik dat niet zo prettig. Lijkt me niet zo gezond nylondraadjes in je maagje en darmpjes. Het zit in haar knuffels, speelkleed met boog, knuffeldoekjes etc. Is het jullie wel eens opgevallen? Is er speelgoed wat dan niet heeft? Nog even en ik gooi al het zachte speelgoed weg hoor
groetjes,
Wendy
Draadjes in al het speelgoed?
Het is me eigenlijk nooit opgevallen, nou moet ik ook zeggen dat onze kleine man liever met “hard” speelgoed speelt dan met knuffeltjes. Hij wilt namelijk alleen maar herrie maken en dat gaat niet he met zachte speeltjes.
Het zachte speelgoed wat ik heb heeft trouwens geen last van losse draadjes op 1 knuffeltje na maar die heb ik dan ook gewoon weg gedaan.
Als de draadjes echt loslaten dan zou ik toch wat anders geven. Het lijkt me inderdaad niet echt gezond dat ze die draadjes binnenkrijgt.
Groetjes

Hoi M-suzanne, het is niet dat de stiksels loslaten ofzo hoor maar de knuffeltjes zijn gevuld met een soort draadjes (ipv veren, watten etc) en die komen naar buiten zeg maar…
Ow oké dan begreep ik het verkeerd. Maar dan krijgt ze die draadjes toch ook niet binnen of wel? Ik moet zeggen dat ik helemaal geen speeltjes heb waarbij dat zo is. Wel dat ze met draadjes gevuld zijn maar niet dat dat naar buiten komt. (heb net even alles nagekeken)
Groetjes